**club Fantasy 4th Anniversary Special >> DBTL Friday 06.06.03 >> Kino, Turku**
Main Room:
DJ Mo Shic (http://www.moshic.com) IL
Seb
Unicorn
VJ Micko - screenclub.net
LJ Pinkki
Lounge:
Hiski & Pinnie - screen
(Platinum new DJ of the year 2002)
Terrace Bar:
Defa & Homegrove
General:
Date 06.06.03 Doors 22-04 Age 20
Tickets:
Pre-sale (8EUR+bf) from Street Beat, Hki / Musiikkinurkka-Mylly, Raisio / Kino, Tku
Admission (9EUR) from the door
*plur*Kesää odotellessa, Tervetuloa!*plur*
NAM *sydän* Fantsut *sydän* Siis tänne, ehdottomasti
kuulostaa kyl sellaselt etten haluis missata. mut eihän sitä viel voi tietää mitä kesä eteen tuo^_^
Mä olen buukannut etupenkin jo hyvissä ajoin =)
Ja jostain pääsykokeestakin taisi olla puhetta....
Mä soitan täällä. Superii, ihq... voisin jopa synttäreiden kunniaksi olla ilman aluspaitaa
Seb:[q]Mä soitan täällä. Superii, ihq... voisin jopa synttäreiden kunniaksi olla ilman aluspaitaa *nauraa*[/q]
Jotain tuollaista hiukan odotinkin....kuulostaa jälleen kerran kohtuulliselta. Jos soitat ilman aluspaitaa niin se menee jo ohi sen musiikinkin jota soitat ja siihen vaaditaan paljon.
Pitäisköhän mun juhlistaa sun synttäreitä pitämällä vain toisessa jalassa kenkää?
Miu´un ma Mau´un itseni jo Turkuun valmistautumaan viikset hippahippaa odottaen, ylös sivulle, sekaisin sojoittaen.
M.A. Numminen ja sen jälkeen oispa vaan jo huominen.
Kuittaa järjen jälkeen viikonlopun menetetyn: Namiimis Kirmiimis I
[muokattu 5.6.2003 15:55]
ihan kohta riemukupla starttaa kohti Suomen pers...siis Turkua. Mukana hyvää mieltä ja pari vanhaa vitsiä sekä söpivä määrä taudinaiheuttajia tuliaisiksi. Ready or not, here i come, you can't hide!*iloinen*
[q]kuilu:
Saas nähä mitä Mega&co soittaa, repullisen osumia?*vink*
[/q]
Niin, eihän tästä enää puuttuisi kuin tahroja paperilla, niin True Turku Elämys olisi enemmän kuin taattu.
Turku on kuin järjestäytynyttä kaaosta; Kaikki on vitun sekasin mutta jotenkin se homma vaan toimii. Onneksi olen tottunut hommaani lantalaivan kapteenina.