Chicago Lounge 4.1.2009 4.1.2009 @ Lahti
Tälläinen kattaus tällä kertaa*joo*
Itse ajattelin kaivaa laukusta vähän tavallista menevämpää materiaalin, mutta katsotaan nyt sitten mitä lopulta mukaan tarttuu.
jaaha jos sitä tulis kurkkimaan kans
Tulen varmaan paikalle. Olisi seuraava päivä vapaata. Yees. Otanko kameran messiin?
[q]Raver71, 29.12.2008 20:34:
Tulen varmaan paikalle. Olisi seuraava päivä vapaata. Yees. Otanko kameran messiin?
[/q]
Älä ota! :D
[q]:D, 29.12.2008 20:48:
---
Raver71, 29.12.2008 20:34:
---
[/q]
Meinaatko että tulee liian arkaluonteista materiaalia???
[q]Raver71
Meinaatko että tulee liian arkaluonteista materiaalia???
[/q]
Niin monesti voi sattua.
Pari tuntia ja taas mennään!
siltä se vähä näyttäis et joutuu vakavissaan paikalle tulee :)
No kele, sitä joutuu tulee joo paikalle! C U
[q]:D, 29.12.2008 20:48:
---
Raver71, 29.12.2008 20:34:
---
[/q]
Ottaa se kuitenkin! *joo**joo**joo*
Jos sen Canon'issa ois pimpin reikä, niin se veis sen vehkeen alttarillekin ja sanois, notta TAHTON! *nauru**nauru**nauru*
Hyvä niin!
Toista kertaa hyvin lyhyen ajan sisään paikalla. Nyt olin jo lähes tappiin asti. Ei ollut rasitteita viikonlopulta siinä määrin kuin viimeksi. Ihan hyvää Settiä koko illan vaikka korostan vieläkin etten ole fanaattinen housen ystävä. Kyllä sitä hetkittäin kuuntelee ilokseen. Kiitos ja pari kuvaa tulee varmaan tarjolle...
Hyvää oli! Meinaan seura ei ainakaan. :D
Safkat oli buenos ja viinat kans näemmä. Vielä tähänki aikaa kukkuu tääl. hu huu.
Musa oli kyl timanttia!
Hyvei Biisei oli, mut deejiit oli rumei!
Iha jees settiä. Mukava pikku rentoutuminen scraplen ja housen parissa maistellen muutama juominki, niin mikäpä siinä voisi mennäkkään pieleen.
Kyl. Erittäin mukavata oli. Mehu on taas tänään maistunu...
Kiitti seuralle... ootte perseestä*hihu**sydän*
[q]Santutar
[/q]
Hei!
Haist pask! :D
onneks olin mökil vittuuntumassa ni ei tarttenu tulla <3