Näköradiomies - nocture [electro/detroit]

Back to biisit ja remixit O

kaiketi eka elektro minkä oon ikinä saanu valmiiks..model500, convextion ja b12 lafka voitas lukee innoittajiks tähän kyllä:)

heittäkäähän palautteella:)
ambient, deep, elektro

lisätiedot - kuuntele

Juu hyvät täs o saundit niiku mieheltä odottaa osasi. Vähä jäi oottelee alus et lähtiskö tää viel polkemaa tasaseen mut ee se lähtenykkään. Ei kyl mun levylaukkuun menis mut hyvät o saundit. Tee äkkii joku jummi tasabiitti näil elementeil nii soitan ens lauantaina ;)

[q]Tee äkkii joku jummi tasabiitti näil elementeil nii soitan[/q]

eiku mies miksaa sen suoran biitin seuraavasta levystä vaan;)

[q]näköradiomies, 28.10.2008 10:53:
---
Tee äkkii joku jummi tasabiitti näil elementeil nii soitan
---
eiku mies miksaa sen suoran biitin seuraavasta levystä vaan;)
[/q]

Nii mieki aattelin hetke mut ainaski ny o sen verra laiska olo ja ei oo ku kaks levysoitinta niin kiirehä siinä tullee.

Hyvää sunnuntai fiilistelyä. Biitti sopivan kikkaileva ei perus simppeli electro tyylinen. Hyvä headroom.

Smooth sound overall

nimeämättömien syiden takia otin biisin pois serveriltä ja sitä voi halutessaan käydä kuuntelemassa meikän myspace playerista :)

http://www.myspace.com/nakoradiomies

toden totta tulee b12 mieleen, ja hyvällä tapaa. mulle uppoo noi detroit-melodiat elektrobiitin tahdittamana. en oikeestaan keksi tästä mitään pahaa sanottavaa, kaikki tuntuis olevan hienosti kohdillaan eli ostaisin vinyylinä kyllä <3

loistokamaa, tuli pikkasen watsonin vince mieleen tästä

[q]trusti, 8.11.2008 17:34:
loistokamaa, tuli pikkasen watsonin vince mieleen tästä
[/q]
tarkoitat kait vince <3<3<3 watson <3<3<3

no joo tullu kyl kuunneltuu sitä rendevouz vai mikä ny olikaa ni suht tiuhaa. mut pitäähä sitä jostai inspikset saadakki:)

kyllä. hyvä saundi

O