DanceteriA The Loveboat Cruise -lippuja

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Heips,

Yksi ystävä haluaisi vielä mukaan risteilemään. Jos tiedät ylimääräisestä lipusta, laita profiiliini tahi tähän viestiä. Kiitos!

Olisin toki voinut mainita, että lippu vaihdetaan rahaan stadin kulmilla, missä nyt ostaja ja myyjä molemmat liikkuvatkaan :)

Olisin myöskin kiinnostunut yhdestä lipusta kaverilleni!

Kommaa siis vaan profiiliin jos ylimääräinen lippu löytyy (mut myykää tolle pluranolle eka ettei se suutu mulle *nauru*)

[q]Annakins, 16.7.2008 15:13:
Kommaa siis vaan profiiliin jos ylimääräinen lippu löytyy (mut myykää tolle pluranolle eka ettei se suutu mulle *nauru*)
[/q]

Lippu on menos Jussin kaverille, joten sieltä taholta voi tulla suutahtaminen

Lippu kaivattais tänne suuntaan myös.

Saa soittaa tai lähetellä viestejä
0505111951

Kiitos

Verano ja Annakins on onnelliset lipun omistajat! nimim. 2 lippua myynnissä

[q]sune, 16.7.2008 22:22:
Verano ja Annakins on onnelliset lipun omistajat! nimim. 2 lippua myynnissä
[/q]

Hienoa, kiitos! Oma lippu jo toki on Tämä tulee henkilölle, jota en kai edes tunne, mut hädässä ystävän ystävä tutaan! :D

Pistän Jussin antaa/ ottaa sulle yhteystiedot

*SOLD*

Mä myyn yhden lipun risteilylle. Tuliskos joku sit hakee sen mun luota tänään klo 17 jälkeen Vallilasta? En kerkeä itse liikkumaan mihinkään. Soittakaa 040 - 419 4805/ Katja

Ja mähän en siks voi lähtee risteilee, kun tulee uusi kissavauva huomenna ja haluan olla sen kanssa..

Mul on kans kaksi ylimääräistä lippua (myisin ne mielellään yhdessä) a hinta 25e
Voin tuoda liput huomenna keskustaan tai ne voi hakea multa tänään leppävaarasta.

/ Mari

*SOLD*

[color=black][/color]Kahta lippua kaivattaisiin vielä. Nouto onnistuu pk-seudulla perjantaina.

Oljenkorsi vedetty pois. Joutuu ilmeisesti itse järjestämään paremmat etkot

*SOLD*Kaverin lippu jäi ylimääräiseks. Hinta se 25+1e. Huomenna klo 14. jälkeen oon tavoitettavissa lipun noutoa varten, kiinnostuneet viestiä profiiliin.*SOLD*

Moi!

Ostetaan kaksi lippua risteilylle. Voi soittaa mihin aikaan tahansa. Pystyn noutamaan pääkaupunkiseudulta.

T: Anne 050 5404603

myyty

O