Vee - Après-midi Effect
http://d4.mikseri.net/m/8bc/80011321021.jpg
kesästä trancea.. kommentit ovat erittäin tervetulleita :)
breaks, trance
lisätiedot - kuuntele
Ihanan kepeät pianot ja linnunlaulut.
Aika paikallaanjunnaava.
Melkosen tahmeeta mun makuun.
Tästä tuntui puuttuvan groove ja soundit oli melkoisen suttuiset.
Melodia silti oli mukava, varsinkin näin sateisena päivänä se tuntui sopivalta. :)
Runkoa voisi tiivistää aika paljon tuon ensimmäisen hehkutuksen jälkeen, ainakaan minulla ei meinannut riittää mielenkiinto seurata biisiä, mutta pakko se oli, kun tuo Mikserin härpätin ei anna kelata. :I
Positiivista myös semi-orgaanisista äänistä. Sieltä löytyi pari oikein mukavaa ääntä, jota seuraili mielellään. Silti jäin toivomaan jonkinlaista kunnon rytmiä.
Eipä siinä, minun mielipiteeni, ja varmaan jatkossa tulee tarkistettua myös herran tuotokset.
[q]nomic, 26.6.2008 17:24:
Tästä tuntui puuttuvan groove ja soundit oli melkoisen suttuiset.
Melodia silti oli mukava, varsinkin näin sateisena päivänä se tuntui sopivalta. :)
Runkoa voisi tiivistää aika paljon tuon ensimmäisen hehkutuksen jälkeen, ainakaan minulla ei meinannut riittää mielenkiinto seurata biisiä, mutta pakko se oli, kun tuo Mikserin härpätin ei anna kelata. :I
Positiivista myös semi-orgaanisista äänistä. Sieltä löytyi pari oikein mukavaa ääntä, jota seuraili mielellään. Silti jäin toivomaan jonkinlaista kunnon rytmiä.
Eipä siinä, minun mielipiteeni, ja varmaan jatkossa tulee tarkistettua myös herran tuotokset.
[/q]
Oho, oon unohtanu kokonaan tarkastaa onko tänne kommentoitu :) kiitos kommentista, tossa on aika paljon hyvää kritiikkiä johon pitää paneutua :) ja joo en tiiä kuinka saan aina tehtyä biiseistä näin junnaavia. :D