Psykenarina

Back to luomisen tuska O

Millähän saisin biiseihini tuota, ah niin ihanaa, psykenarinaa? Haen siis vst:tä..

AudioRealism BassLine.

ei se oo synasta kiinni vaan nuppien asennosta

edit: ah, korjasit sen <3

[q]serotonot, 8.1.2008 20:29:
ei se oo synasta kiinni vaan nuppien asennosta

(sitä paitsi psykenarina on yhdyssana :P)
[/q]

Noin vaihoin ton aiheen nyt oikein Kyl noit nuppei on tullu aika paljo väänneltyä, mut en ainakaa näillä synilla mitä iteltä löytyy oo saanu lähellekkää tyydyttävää jälkeä... Onks siihen joku basicjippo, jolla sais ees suuntaa miten toi yleensä tapahtuu?

en osaa nyt selvästi kirjottaa ollenkaa :D

se riippuu millaista narinaa tavoittelee.

Saha-aalto jonka taajuutta moduloi oktaavin tai pari alempi kantti- tai muu sen tyylinen aalto saa aikaan iha mukavan pörinän. Sit ku siihe valitsee vaikka band-pass -filtterin riittävällä resolla ja säätää sitä ohjaamaan sopivan lfo:n ni voidaan olla jo suht lähellä. (Jos siis haet takaa sitä saundia mitä luulen)

[q]serotonot, 8.1.2008 21:28:
se riippuu millaista narinaa tavoittelee.

Saha-aalto jonka taajuutta moduloi oktaavin tai pari alempi kantti- tai muu sen tyylinen aalto saa aikaan iha mukavan pörinän. Sit ku siihe valitsee vaikka band-pass -filtterin riittävällä resolla ja säätää sitä ohjaamaan sopivan lfo:n ni voidaan olla jo suht lähellä. (Jos siis haet takaa sitä saundia mitä luulen)
[/q]

Hmm kiitti paljo.. mä rupeen kokeilee

se on nii et nää jutut on ehottomasti kaikist kivoin löytää sillee testailun kautta

...ja se on fakta!

O