E: Naispuoleisia malleja muotinäytökseen

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Noniin, elikkäs Mosson avajaisbileiden (ja meidän ompelimon) muotinäytökseen, joka on 9.11, etsin noin viittä, ehkä kuuttakin henkilöä mikäli kerkeän tekemään tarpeeksi asuja siihen mennessä.
Nämä kriteerit tulisi about täyttää: olet täysi-ikäinen, pituutta 158-165cm, hoikanpuoleinen ja mieluiten pitkähköillä hiuksilla varustettu (polkasta alaspäin). Jos kengänkoko on jotain 36 luokkaa, niin kenkiä löytyy.

Jos sinulta löytyy kokemusta korsetin pidosta sekä korkeista koroista, olet luultavasti etusijalla

Jos sijaintisi on pääkaupunkiseutu ja selviydyt sovittamaan vaatteita, niin aina vaan parempi!

Halukkaat voivat ilmoittaa itsestänsä kuvan kera joko tähän threadiin, tai jos ujostuttaa niin privaakin saa käyttää.

Terkuin, Kitsune

Pituutta on 172 ja jalkaki ku hevosella

[q]Foxmagon, ..pituutta 158-165cm[/q]

PÄTKIÄ!!!

[q]MesMeRise, 27.9.2007 00:46:
Pituutta on 172 ja jalkaki ku hevosella
[/q]
sama täällä, tosin pituutta löytyy muutama sentti enempi ja painoa kanssa varmaan liikaa xD

-clipidiclipz-

Muuten ois iha jees, mut kengänkoko menee kyl 38 puoleen*uuh*

Tää vois olla ihan hauska, pituus, hiusten pituus ja kengän koko täsmää... Mut oonkohan mä "hoikanpuoleinen"

Mä vastaan kaikkia mittoja joten täällä! *sydän*

Mmm, mitat on ehkä kunnossa tai onko tolle vyötärön ympärysmitalle asetettu jotain rajaa Kengän koko on kyllä 38

Mulla mätsää muuten mitat, mut mulla on kauhee kanootti toi mun jalka, koko 39!

Arvostaisin jos ihmiset jättäis offtopikoinnit sitten ihan muihin threadeihin, niin ei tartteis niitä tänne sotkea.

[q]pyllyjumala, 27.9.2007 10:33:
Mmm, mitat on ehkä kunnossa tai onko tolle vyötärön ympärysmitalle asetettu jotain rajaa Kengän koko on kyllä 38
[/q]

Ympärysmitta pitäis mennä jossain 62/65cm kohilla :)

*mittail*

Ai niin, mut eihän muhun sovi mikään muukaan kriteeri.
Mittailenpa mimmejä sitten vain sieltä katsomon puolelta.

Sori, mut oli ihan pakko.

Onks täs muuten mitään kauneuskriteerii?

[q]josbe, 27.9.2007 12:31:
Onks täs muuten mitään kauneuskriteerii?
[/q]

Söpöys riittänee alarajaks.

Olen 160,05(!) ja kengänkoko on 36-38, yleensä tosin 37-38, riippuu kengästä. Osaan kävellä koroilla mau! Kuvaakos? :)

[q]Foxmagon, 27.9.2007 12:34:
---
Söpöys riittänee alarajaks.
[/q]
Aika diplomaattinen vastaus. :D Jos tarvit apua söpöyden arvioinnis, niin o/ :DD

Mitä kenkiin tulee, jos muuten natsaa kaikki "kriteerit", ni sit jos ei jalka ole 36 -kokoa, niin sitten täytyy vain olla omasta takaa piikkarit, tms. Parille mallille on tosin tulossa tasapohjaset kengät, toinen näistä on vielä auki :)

[q]mix, 27.9.2007 05:23:
---
Foxmagon, ..pituutta 158-165cm
---

PÄTKIÄ!!!
[/q]

pienuus on kaunista! *släp*

[q]Foxmagon, 27.9.2007 11:58:
---
pyllyjumala, 27.9.2007 10:33:

---

Ympärysmitta pitäis mennä jossain 62/65cm kohilla :)
[/q]

62/65cm vyötärönympärys ei ole hoikahkolla ihmisellä vaan aivan vitun laihalla ! offtopic aim sou sori mut ihan pakko vaan ilmaista asia.

O