Käytätkö alkohoolia? (bileissa)

Back to päihdekeskustelu O

Jos satun olemaan rikas niin käytän paljon alkoholia*plur*.. jos oon köyhä (niikun yleensä) niin tyydyn muutamaan siideriin...*hellokitty*

Tuopillisen joskus harvoin.
Humalassa olen ollut viimeksi n.3vuotta sitten...
Inhoan krapulaa yli kaiken, niin ei ole paljoa kännäyshalujakaan.

Ei oo kyl tullu käytettyy alkomahollia ihan vähään aikaan.. Jos ryypätä haluu, niin lähiräkälä toimii siihen täysin hyvin..

Unity(f):[q]Jos satun olemaan rikas niin käytän paljon alkoholia*plur*.. jos oon köyhä (niikun yleensä) niin tyydyn muutamaan siideriin...*hellokitty*[/q]

Mä en oo oikeen huomannu et rahatilanne vaikuttais mitenkään juomiseen
*täh**nauraa* Aina sitä rahaa jostain noin tärkeisiin asioihin löytynyt

Zeta:[q]Tuopillisen joskus harvoin.
Humalassa olen ollut viimeksi n.3vuotta sitten...
Inhoan krapulaa yli kaiken, niin ei ole paljoa kännäyshalujakaan.[/q]

Mulla on ollu krapula (lue päänsärky) ehkä noin 5 kertaa elämässäni ja se on tullu yleensä jostain surkeasta viinistä tai sitten konjakista. Oksentanu en oo koskaan joten mä oon aina ihmetelly miten muil on aina niin heikko olo seuraavana päivänä

hallucinogen:[q]

Mä en oo oikeen huomannu et rahatilanne vaikuttais mitenkään juomiseen
*täh**nauraa* Aina sitä rahaa jostain noin tärkeisiin asioihin löytynyt
[/q]

Niin no joo-o... No tää viikonloppu on periaatteesssa hyvä esimerkki mulla.2 päivää kännissä ja senttiäkään ei oo menny rahaa...
Mut mä oon nyt aika heikossa hapessa...

En kyl tiedä minkä noist valitsisisin. Koska : Joskus juon, joskus en. So not.

[muokattu 13.4.2003 11:56]

Cera:[q]En kyl tiedä minkä noist valitsisisin. Koska : Joskus juon, joskus en. So not.

[muokattu 13.4.2003 11:56][/q]

mut enemmän kyl juot...

Lost-Soul:[q]mut enemmän kyl juot... *hih*[/q]

Ehkä.

Hmm, käytän alkoholia yleensä bileissä. En aina. olin eilen bileissä mut ei ollu meinikiä juua.*uuh*

Käytän... Näyttäshän se nyt todella tyhmältä poussailla vesilasin kanssa bileissä...

Tyhmät vaihtoehdot
Juon joskus ja joskun en juo ja joskus juon vähän ja joskus paljon

juon usein. juon paljon.
aina välillä selvinpäin.

usein selvinpäin.. mut sit ku juon niin juon kans kunnolla.. säästelen kännejä yleensä "tavallisiin" rafla iltoihin.. ku ei muuten muista bileistä mitään tai tosi vähän..

tottakai jonku verran mut en kyl mitää perseit...sillei et jaksaa olla messis ja nauttii bileist...no kyl joskus on överix menny...tai siis huomannu ku poistuu ulos niin jotenki toi askel kuvio muuttunu 2taakke 1eteen*blush*mut aina ainakin pari siiderii...pienes on just siistii*hih* mut joskus bileis on ärsyttävää jos siel on jotai jengii ihan megases kunnos ja tönii yms..muut...tanssimasku on...tai siis jotai...mut vahinkoi sattuu*nauraa*

sou ihanaakos on ottaa aluksi ennen tuloa hieman punkkua ja sitten kemuissa siemailla virkistävää siideriä plus tilanteesta riippuen hieman energiajuoma vodka yhdistelmiä. Mikään ei sen mukavampaa ole

noudatan samaa kaavaa kuin kaaputin, mikä on hyväksitodettu. shen verran vain juomaa että tamppaus pyshyy joten kuten thashapainossha.

joskus tosin myös askeettisesti pelkällä vedellä liikenteessä, riippuen bileistä. housutus jollakin tapaa pakottaa minut imailemaan enemmän sidua kuin olisi suotavaa.

En (tai ainaki se on harvinaista).

Nooo, bileissä tulee otettuu 1-2 bissee... ja joskus vielä yks
mummon tossu...
Ei yleensä kerkee juomaan mitää ku on lattialla jamittelemassa...
Välillä käy sillein et just ku hakee stoben niin tulee joku ihan sikan hyvä biisi ja sit mennää.... stobe jää johonkin...

*?*

O