Tykkäätkö alastomuudesta?

Back to yleinen keskustelu O

Riippuu kenen?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1412199

Yleensä itse harrastan kotioloissa ja pukuhuoneissa,
kotimaassa ja ulkomailla.

[q]Karski, 30.7.2007 15:10:
Riippuu kenen?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1412199

Yleensä itse harrastan kotioloissa ja pukuhuoneissa,
kotimaassa ja ulkomailla.
[/q]

Tossa varmaan pitäydytään Jennan off-screen tuotantoon :D Veikkaan et scarletti ei hirveesti treenailen Jennan oppeja x)

Kotioloissa alastomuus on pop, yleensä vaatetus on tosin paljon viehkeämpää kuin alastomuus. Se, mikä ei näy, kiehtoo.

mä oon tääl vaatteiden alla ihan alasti

no E, kauheen likasta ja saastasta ja ällöttävää.. alastomuus.. hyi hitto
*pilkkihaalariapäällevirittel*

Nukun mieluiten kommandona.

Alastomuus on syntiä.

Ilman housuja muuten vaatteilla koska haluan esitellä Analblingblingiäni!
omistan koko setin http://www.extremerestraints.com/extreme-anal-jewelry_257.html

Mistäs tää topic tänne pompsahti. Koko viime viikonlopun mun ehdotukseni eri ongelmiin oli vaatteiden pois ottaminen. HeHe.

Vaatteitta on muuten ihan kivaa, mutta menee tikkuja pyllyyn ja tulee kylmä eli vain sisätiloissa. Eikä niitä suloja nyt niin hauska ole kaikille vilautella, vain harvoille ja valituille (mm. naapurit *vink*).

[q]Android, 30.7.2007 15:24:
Alastomuus on syntiä.
[/q]
Jep.

Jos ois normaalia olla alasti, ni ihmiset syntyis alasti!

Everytime i see excessive nekkidness my penis shoots out bubblegum :((

Alastomuus on jees!

Kyl se on kauneinta mut joo ei tietty siinä pitäs olla mitää häpeämistä :) Tosin on monesti kiva et ihmisillä o vaatteet päällä :)

sit toisissa puuhissa o hurjaa jos jäis vaikka sukat jälkaa yäk :D

onhan se ihan kivaa himassa olla alasti...kunhan se ei muita häiritse... tai ei sillä väliä vaikka häiritsisikin , mutta kunhan ite on tyytyväinen niin se on siinä kivointa...(tuulettuu paikat) mikäs siinä*hih**joo*

Asu vapaa mut ei pakollinen...

*nuotti*munasillaan munasillaan kohta kaikki on munasillaan...*nuotti*

Mun mielestä on ainakin kiva nukkua ihan ilkosillaan

Paras asia maailmassa ananaksen ja
mukavien ihmisten lisäksi.

Tosin nykyinen asuntoni sijaitsee
ensimmäisessä kerroksessa: olen
saanut karvaasti kokea kotinudismin
varjopuolet.

Tykkään alastomuudesta, mutta en voisi kuvitella itseäni nudistirannalle. En halua esitellä alastonta vartaloani kenelle tahansa. Uin alasti lammella, jos siellä ei ole ketään muita.

Kotioloissa voisin hengailla vaikka aina ilman vaatteita, mutta julkiset paikat on ihan nou nou. Joo, mulla on vähän ongelmia itteni kanssa Ja yleensä mua häiritsee kauheesti jos joutuu jossain olemaan alasti muiden ihmisten nähden (esim uimahallien pukuhuoneet/pesuhuoneet), mutta sitten kotona ollessa mua ei paljoo kiinnosta jos joku näkee. Hassua :P

Alasti nukkuminen ja uiminen on iha parasta!

Julkisilla paikoilla sit ihan eri juttu, en haluu nähdä sellasta enkä ite haluu olla sitä tekemässä. Jotkut nudistirannat on sit asia erikseen.

Kyllä sitä kotona tulee oltua aina alasti.

Mitä mieltä olet alastomuudesta, millaisin ohjenuorin liikut sen parissa? Eli käytkö nudettamassa vain ulkomailla ym..

O