Jääkiekon MM-kisat
Suomi Finland Isänmaa*plur**känni*
kummallista tuo ku isot miehet keppien kanssa juoksee kumilätkän perässä jäädytetyn veden päällä kengillä joiden pohjassa on metallilevy poikittain.
evvk
Tämän päivän peli jää näkemättä ku olen just tien päällä, mutta totta kai Suomen maajoukkueen pelit kiinnostaa. (SM-liiga kiinnosti vasta ihan lopuksi eli finaalipelit.. *blush*)
Siskon kanssa oli jo puhetta kisastudiosta; nimenomaan se yhteistunnelma ja jälkipeli on ollut parhautta jo vuosia. Pitää taas ehotella ex-kämppiksellekin, kunhan se eka kotiutuu jenkeistä...
edit: typo
EVVK, ARGH!*igor**eikä* Siin hyvin pitkälti kiteytettynä mun ajatukset...
aijaa et niiku tarvii digiboxin. no voihan vittu!
No ei sitten katsota.
mitäs tähän voi sanoo ..
HEJA SVERIGE !!! :D
Kyllä vuosi toisensa perään lätkän MM-kisat seurataan. Ja lätkä muutenkin töllöstä katsottuna kelpaa. Tosin tähän mennessä en ole suostunut maksamaan siitä. Eli maksullisia lätkä lähetyksiä ei tueta. Silloin joskus maikkarin "juti" TV oli sunnuntain iltapäivään parasta mitä pystyi toivomaan.
[q]Kolera, 27.4.2007 08:20:
kummallista tuo ku isot miehet keppien kanssa juoksee kumilätkän perässä jäädytetyn veden päällä kengillä joiden pohjassa on metallilevy poikittain.
[/q]
ja niin viihdyttävää!!
SIMZHUK! :D
Nuorempana tuli seurattua mut enää ei kyl jaksa hirveesti kiinnostaa, on aina parempaakin tekemistä. Niitä loppupelejä katon kyllä jonkin verran jos Suomi sinne asti edes pääsee.
[q]Freja, 27.4.2007 09:03:
SIMZHUK! :D
[/q]
Simchuk :(
Totta kai lätkää täytyy seurata, ettei kehityksessä jälkeen jäädä*hymy* Tosin minun mielestäni nykyään lätkässä on liian paljon rajotteita(Liikaa jäähyjä) Seuraavaa peliä odotellessa*jiihaa*
Hyvällä porukalla snadissa jurrissa ok, muuten evvk.
Eipä tuo Yle Extra varmaan hyvin näy (kuten ei mikään muukaan ylen digikanava), joten digilähetykset jää näkemättä :(
Jaaha, että yle sit vittuilee ja lähettää digipuolelta sitten suorana. Taitaapa jäädä sit väliin prkl.
[q]Kolera, ..kengillä joiden pohjassa on metallilevy poikittain..
[/q]
:D
hahahaha
Eipä tuo erityisemmin kiinnosta. Jalkapallo on miltei ainoa laji joka vielä jaksaa innostaa.
Niin just..Vitun Yle. Ei mulla mitään digiboxia vielä ole!!!1
Oma lätkäkiinnostus on nykyään vähän niin ja näin, mutta kyllä MM-kisat toisaalta kuuluu omalta osaltaan kevätfiilikseen ja ehdinkin jo ihmetellä koska kisat alkavat. Jos vain kisoja sattuu ehtimään/muistamaan katsoa niin ainakin Suomen pelit kiinnostaa. Alkuerien pelit tosin aina vähemmän kuin finaalipelit. SM-liiga ja NHL eivät kyl nappaa yhtään.