SÄPINÄLUUKKU

Back to häröily O

Säpinäpussit kicks ass propa. on ampiaisii ja papatei ja ufoi ja tankkei ja sit on niinku hiiohoi super kivaa. Luukut rokkaa kans!

pinpii vastaanotetaan!

[q]Mokuso, 5.3.2007 15:45:
pinpii vastaanotetaan!
[/q]

pitäisköhän sun tehä oma HERUTUSLUUKKU... hahahaha!!

Tää nyt vielä puuttukin :D

heh, ainahan sitä...

Vihdoinkin ma voin kantaa tavarani johonkin luukkuun! *muuttopuuhissa*

Oispa kiva ku ois jtn sutinaa...

[q]Janisa, 5.3.2007 16:27:
Vihdoinkin ma voin kantaa tavarani johonkin luukkuun! *muuttopuuhissa*
[/q]

Hmm.. mää ku luulin sun oleksineen sinkkuluukus...

ja et säpinää.. no lauantaina törmäsin baarissa yli 10 vuoden tauon jälkeen tyttöön jonka kanssa seukattiin ala-asteella (edelleen aika h0tti beibse khyl*joo*)

[q]WiljamiDzay, 5.3.2007 16:33:
---
Janisa, 5.3.2007 16:27:
Vihdoinkin ma voin kantaa tavarani johonkin luukkuun! *muuttopuuhissa*

---


Hmm.. mää ku luulin sun oleksineen sinkkuluukus...

ja et säpinää.. no lauantaina törmäsin baarissa yli 10 vuoden tauon jälkeen tyttöön jonka kanssa seukattiin ala-asteella (edelleen aika h0tti beibse khyl*joo*)
[/q]

Mua selvasti tarkkaillaan...

[q]*Mirri*, 5.3.2007 16:31:
Oispa kiva ku ois jtn sutinaa...
[/q]

Tänne kans!

edit: Mut mä taidan kuitenki kuuluu oikeesti tonne homoluukkuun ku viikonloppunakin olin vaan homobaarissa ja jatkoillakin oli vaan sit loppupelissä pelkkiä homoja

mulla oli joku orastava säpinä viime yön unessa jonku mielikuvitushahmon kans ja saakuta sentään kun se uni katkes ku seinään kun kello pärähti soimaan enkä voinu jatkaa enää unta

jatko-osaa odotellessa....

Joo mullekkin jotain mini säpinää*joo* On niin kivaa olla ihastunu!*pihkassa*
Viime kerrasta onkin jo vuos ku oon ollu kunnol ihastunu*hihu*

[q]ianna ei anna!, 5.3.2007 16:41:
mulla oli joku orastava säpinä viime yön unessa jonku mielikuvitushahmon kans ja saakuta sentään kun se uni katkes ku seinään kun kello pärähti soimaan enkä voinu jatkaa enää unta

jatko-osaa odotellessa....
[/q]

Ai lasketaaks unisutinatki? No on mulla sit ollu sutinaa parinaki yönä.

[q]*Mirri*, 5.3.2007 16:47:
---
ianna ei anna!, 5.3.2007 16:41:
mulla oli joku orastava säpinä viime yön unessa jonku mielikuvitushahmon kans ja saakuta sentään kun se uni katkes ku seinään kun kello pärähti soimaan enkä voinu jatkaa enää unta

jatko-osaa odotellessa....

---


Ai lasketaaks unisutinatki? No on mulla sit ollu sutinaa parinaki yönä.
[/q]

no säpinä ku säpinä *nolife* :D

Säpinät in action (lausutaan: säpinät in äksön)

Tää luukku tulikin just sopivasti eteen. Viime La oli kyl, kyl - me likey

Säpinät ei oo ikinä pahasta, taukoa olikin ollut jo ihan riittämiin. Nyt ei kannattais hyvää putken alkua katkaista *uutta odottelloo*

Noni, sä-sä-sä-säpinää tänne! *slurps**vink**tirsk*

Sutina ja säpinä on parasta. Mul onki jo jonkin aikaa ollu aika ihQ säpinää.. Lälläslää!

säpi kelpais!

Vaikka luukku topickit onkin hulluuden huipentumia, niin en voinut jättää laittamatta tätä. Koska koen että tämä on puuttuva lenkki luukkusarjasta. Luukkujahan jo riittää mutta sinkkuluukussa jengi vaan itkee elämän ankeutta ja yksinäisyyttään(jopa niin paljon että moni sinkkukaan ei tunne kuuluvansa sinne sen kitinän takia), seukkausluukussa taas ei hirveästi tapahdu mitään, homoluukkuu on aika pieni ja luukkuluukussa vaan luukutellaan.

Joten tässä on säpinäluukku jonne kaikki (seukkausluukkulaisten kannattaa ehkä käyttää hiukan itsesensuuria) voi kertoa jos on meneillään jotain säpinää ja sutinaa. Tapailemisista yhden illan juttuihin.

O