Klubbarilaisten Guru Bilisturnaus (KGB) 25.2.2007 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

sunnuntai 25.2.2007, 17 - 02, K18, ilmainen @ Fosters bar Malminkartano / Helsinki

Steven Hoaks (Open Audio, Solstice), Ironraver (Ruoska, K1) , Drifter (K1), Aleksi.A

funk, house, trance, jotain

Legenda jatkuu viime kerrasta. Paikalle saapuneesta porukasta osa oli mukavassa krapulassa, eikä hymy oikeen tullut huulille. parin tunnin päästä ei krapulasta ollut tietoakaan kun palloa pussitettiin karmean kannustuksen huudolla. Kaiuttimista virrannut
house sai perseen notkumaan jopa kulmapöydässä istuneilta "matilta ja merviltäkin" (kröhöm, nimet muutettu) Osallistuminen biljardiin on 2e. Tällä kertaa voittaja vie koko potin.
kahdella isolla pöydällä pelataan ja 8-pallo on pelin nimi.
Mukaan saa tulla muutenkin kuin pelaamaan. Talosta saa erittäin hyvää ruokaa. esim. Pitsat, kebabit, kanat, kalat ja salaatit. Tule varmistamaan että juuri sinä viet Grande Champion tittelin sen nykyiseltä haltijalta. (Ali)

ei tällä kertaa jään välin*eiei*

[q]Crazybattery, 13.2.2007 08:39:
[/q]

Mitä et tule vai? ruoska heiluu

Pitääpä tulla yrittää toiseen otteeseen

Viimeksi hävisin pahasti finaalissa Alille ja jäi vähän kaivamaan Tälläkertaa mä hakkaan sen

[q]Ironraver1, 13.2.2007 08:51:
---
Crazybattery, 13.2.2007 08:39:

---

Mitä et tule vai? ruoska heiluu
[/q]
ei tällä kertaa jään välin
ei tällä kertaa. jään välin
on hän siinä kahdessa lausessa ero*joo*tulossa olen älä hätäilee*hymy*

[q]Crazybattery, 13.2.2007 08:59:
ei tällä kertaa jään välin
ei tällä kertaa. jään välin
on hän siinä kahdessa lausessa ero*joo*tulossa olen älä hätäilee*hymy*
[/q]

Jos tulet:
"Tällä kertaa en jätä väliin."

Et tule:
"Ei tällä kertaa. Jää väliin."

No voi hiisi. eiks täs enää oo sitä "jos tippuu turnauksesta soittaa levyjä"-sääntöä?:D

[q]Snaggo, 13.2.2007 09:11:
No voi hiisi. eiks täs enää oo sitä "jos tippuu turnauksesta soittaa levyjä"-sääntöä?:D
[/q]

Joo pätee myös sekin

Vois tulla soittaa kirkonpoltto-rumpubassoa*pihkassa*

täytyy antaa icemanille pari kaljaa tasotusta

Viimeks jäi väliin kun olin sekaisin päivämääristä :D Mutta tänne!

[q]Ironraver1, 13.2.2007 11:54:
täytyy antaa icemanille pari kaljaa tasotusta
[/q]

Lol

Sehän hakkaa sut niin 6-0, että selkään et ole ikinä saanut niin kovaa isältäkään...

Lol

Sehän hakkaa sut niin 6-0, että selkään et ole ikinä saanut niin kovaa isältäkään...
[/q]

Ja se venäjä vaikenee ... nää on nääs eu asioita

[q]Ironraver1, 13.2.2007 13:01:
Ja se venäjä vaikenee ... nää on nääs eu asioita
[/q]

Opettele ensin quettaa ja tule sen jälkeen puhuu eu:sta senkin kymppiluokkalainen *släp**lmao*

Älä sotke jakomäen 10. tänne se on uskonto asia

Tulossa!

Tapahtumaa päivitetty

Tunnin päästä jo täällä

Tulkaahan häviämään

Sais olla enempi naisia nii ois ottanu naisten välisen turnauksen kans, nää äijät on niin pro ettei kehtaa mennä häviämään muuten kyl loistavaa sunnuntaipäivän viihdettä

Tulin, näin voitin....

O