Fiilis @ IT-Club 30.3.2007 @ Porvoo

Back to tapahtumat O

Fiilis DJ's @ IT-Club

Pöllytetään mummot talviteloilta ja laitellaan muutama kesämökkiraita ilmoille - eiköhän se ole jo melkein rantakelit näillä ilmoilla tuohon aikaan

Kuulostaa hyvältä :)

oon jo ihan fiiliksissä !

djkarza

*jiihaa**aplodit*Läpyti-läpyti-läps!!!! Tervetuloa PorvooC:n !! Kyllä teitä odetellaan innolla. Pitää tulla taas jenkkaamaan paikkakunnalle.

Viikko.. Ou jee!

nythän mä vasta tajusin... tääl on kova lineuppi. mahtavaa.

No niin.. Alkaa perjantai häämöttää.. laitetaanko jalal koreesti?? *tanssittel**pepsodent*

Mä lupaan Fiiliksen puolesta tuoda tänään auringon Paalaamoon.. Ehkä useammankin!

Luvassa isoo hammondii, räkäst fonii ja unohtamatta "Ahh niin ihanan raikkaita elektropörinöitä"*ankka*

[q]Anselmi Kuusisto, 30.3.2007 02:59:
Mä lupaan Fiiliksen puolesta tuoda tänään auringon Paalaamoon.. Ehkä useammankin!
[/q]
Mie tuon sateenkaaren

No just! Kotiin selvittiin ehjin nahoin.. Ehkä!Uskokaa tai älkää mutta kivaa oli!!! Porvoon yöelämä oli aika.... Hmmm... Mielenkiintoista! Kivaa oli eni vei... Toivottavasti tapaamme taas! VP Rokkas!!!!

Jengiä ei kyllä ollu kovinkaan paljoa, mutta sitäkin paremmat bileet oli
Nastaa on soittaa kun jengi selkeesti diggaa musiikista ja nauttii mukana *sydän*

Tässä illan träklist.

Tänks!

EDIT: Ainiin.. Pate no.1.:n biisin aikana katos neulasta toinen kanava - kontaktihärö (eikä ollu edes ortofoonin rasia!). Harmi ku oli monitori laitettu kiinni juuri kyseiseen kanavaan

Hei siellähän ihmiset puhu Ruåtsia...
Eli jättekivaa oli kyllä, vaikka kuskiksi jämähdinkin. Aina on kuitenkin mukava katsella uusia paikkoja ja naamoja =)
Kiitos kaikille osallisille.

Kiitokset Fiilikselle! Ilta oli mitä mukavin

Porukkaa oli yhtä paljon kun aina ennenkin.

Kiitos pojille!
Viimeinen tän kevän it-clubi ilta jäi mieleen vain positiivista FIILISta!
RESPECT kaikille kuka oli meijän mukana!

P.S. Tullaan joskus viihtymään Kouvolaan Fiiliksen partylle!!

Joo,tullaan käymään toki Kouvolassa.. :D yuri oo sä kuski, mä en ainaskaan suostu, jouduin oleen selvinpäin eilen ;)
Oli oikein mukavaa ja hyvää settiä :P Ja kiva nähdä fiiliksen poppootakin..

O