;) - Lämmin Lumi Peittää Maan (Johnny Bash happy hardcore remix)
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Vauhdikas happy hardcore/uk hc -remiksaus Antti Tuiskun hienosta Lämmin Lumi Peittää Maan hittibiisistä. Omistettu ihanalle vaimolleni Johannalle. Hyvää Joulua kaikille ja onnellista Uutta Vuotta!!! 171 bpm.
happy hc
lisätiedot - kuuntele
Onko nää lyriikat anttituiskua? Pikkuoravointi on kyl parantanu ääntä huomattavasti
Vois olla pauke vähän kovemmalla (piilottamassa laulua *nauru*), mut aika vauhdikasta ja oikein laadukasta perus-hhc:tähän tämä (mut miks mulle tulee mieleen joku kaksion biisi*ding*)
edit. niin ja en oo (onnekseni) kuullut alkuperäistä, ni tiiä sit miten siitä muuttunut :D
[q]WiljamiDzay, 22.12.2006 22:59:
Onko nää lyriikat anttituiskua? Pikkuoravointi on kyl parantanu ääntä huomattavasti
Vois olla pauke vähän kovemmalla (piilottamassa laulua *nauru*), mut aika vauhdikasta ja oikein laadukasta perus-hhc:tähän tämä (mut miks mulle tulee mieleen joku kaksion biisi*ding*)
edit. niin ja en oo (onnekseni) kuullut alkuperäistä, ni tiiä sit miten siitä muuttunut :D
[/q]
Joo Tuiskun Anttia on. Jouduin korottamaan ceestä korotettuun deehen. Master temposta on huonoja kokemuksia nääs. Kiitti Antti!!! (ittellä ei toi laulupuoli oikeen irtoo :P)
Kaksio ei ole tuttu... . . . . . Toi alkuperäinen on kyllä aika tsilli.
Ihana *plur**jeesus**enkeli**hellokitty**blush**pahis**senkin*
*pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel*
IHKUUUUUUU!!!! Hyvää Joulua!!!
awww <3
vieläkö joku on sitä mieltä, etteivät gabberistit ole herkkiä, tunteellisia ihmisiä? :D
Joululaulut ei oo koskaan iskenyt muhun, mutta tää oli aika
[q]astaroth, 23.12.2006 18:53:
awww <3
vieläkö joku on sitä mieltä, etteivät gabberistit ole herkkiä, tunteellisia ihmisiä? :D
[/q]
niinpä...noist vokaaleista ei ihan ota selvää onks mies vai nainen toisaalta eihän tuiskustakaan...
[q]astaroth, 23.12.2006 18:53:
awww <3
[/q]
niin ehkä multa putos loputkin ruuvit lapsen saannin myötä :) joulubiisiksi kunnon häppäri sopii hyvin!
ihan toimiva joulu laulu*hymy*
ehkä ne ruuvit on kadonnu...
[q]Rinik, 27.12.2006 13:37:
ehkä ne ruuvit on kadonnu...
[/q]
whhoopiee :) ja mieti, mikä kontrasti saadaan kun joskus taas tässä täräytän vähän hooceeta pihalle ;)
kivaa et toi kari tapio homma meni taas mun ohi chartseilla :)
hyvä, mut sen ois ehkä voinu nostaa suoraan E:hen tempoo nimittäin vois olla enemmänkin vielä x))
[q]remotion, 9.1.2007 01:49:
hyvä, mut sen ois ehkä voinu nostaa suoraan E:hen tempoo nimittäin vois olla enemmänkin vielä x))
[/q]
Kiitos! Ehkäpä olet oikeassa, mutta mulla on tapana jättää pitsausvaraa ;)
varsin hyvä setti paitti et hämää ku antsu jää tonne taustalle ikävästi =p
Tästä tulee mieleen Blümchen. Basari vois vaan olla rankempi, ja välibasso kovemmalla. Muutenkin miksaisin laulun ja "lainatut" elementit enemmän taustalle ja antaisin biitin rangaista kunnolla.
1:21 alkava kolmisointuja soittava hoover-melodia kusee hieman: kolmas ja neljäs sointu kuulostavat hieman kornilta ja riipivät korvaa.
Muuten ihan hauska. Härskimpää happyhc-otetta kaivataan. Kuuntele huviksesi sellaisia ysäriartisteja kuin Mark'OH, Das Modul ja tuo edellä mainittu Blümchen :)
[q]spoinkel, 28.7.2007 22:36:
Muuten ihan hauska. Härskimpää happyhc-otetta kaivataan. Kuuntele huviksesi sellaisia ysäriartisteja kuin Mark'OH, Das Modul ja tuo edellä mainittu Blümchen :)
[/q]
Tuttua on ysäri, mutta tässä on haettu uuden polven brittisoundia ;) Jouluksi voivat kaikki odottaa uutta hhc-hittiä.. sen verran voin paljastaa, että jouduin laittamaan siihen 178 bpm eli tulee siitä ainakin erilainen kuin tästä :P
loistava! joulun paras biisi!
no minkäs vitu helme mä oo missannu D:
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »