M: Macintosh iBook 12" kannettava tietokone

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

MYYTY !

tässä vielä todiste akun todellisesta tilasta (softana os x:n oma coconutbattery)

Mä voisin haluta ton hiiren, jos sen edullisesti erikseen myyt ;)

hahaha, heti ku näin tämän ni arvasin kuka on kaupittelemassa

[q]JussiS, 6.11.2006 20:41:
---
Daniel Braun, 6.11.2006 20:20:
Mä voisin haluta ton hiiren, jos sen edullisesti erikseen myyt ;)

---

No mitä, eiks mäkin omistajalla ookaan varaa ostaa niit kaikkii varaosapalikoita 300%:n ylihintaan?
[/q]

Oosny.
Sinuu vaan jussi vituttaa ku ei o omenakonetta alla...

[q]JussiS, 6.11.2006 23:39:
---
Daniel Braun, 6.11.2006 23:17:
Sinuu vaan jussi vituttaa ku ei o omenakonetta alla...

---

Ei kyllä ees. Mä nautin ennemmin puoleen hintaan samasta tehosta ja monikäyttöisyydestä :)
[/q]
Niinhän sitä voi itselleen uskotella :)

edit: mode käski :(

line-in:in tohon koneeseen saa esim creativen mp3+ äänikortin tai griffinin imicin kautta. molemmat toimii ilman ongelmia ko. koneen kanssa. pc:n lisälaitteet toimivat myös ilman ongelmia (webcamit , äänikortit yms.)

Ei hitto, et sä jussi voi olla noin helppoon menevä :D

Laite, morjes sullekin!
Tälläkin foorumilla olen taka-alalla ollut vuosia, mutta tää teidän karkkikauppahelvetti ei oikein houkuttele täällä :(

Jauhakaa ihmeessä lisää vaikka tuolla -> "Virallinen Apple topic" : http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=47482

tai offtopic jatkoilla : http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=33999

jussis - kattos tästä:

(windows vistan selostus os x:n ikkunan päällä)

(windows vistan "uudet" ohjelmat)

Uskoisin että tällekin laitteelle löytyy uusi omistaja. Tsemppiä vaan myyntiin!

jotta ei eksytä aiheesta niin laitamma tähän linkillä everymac.com:sta specsit ko. laitteesta

http://www.everymac.com/systems/apple/ibook/stats/ibook_g4_1.0_12.html

tarjouksia saa laittaa, muutenkin jos on mitä vaan kysyttävää laitteesta niin kannatta pistää joko viestiä irkissä tai täällä.

itse aiheesta: tuleeko mukana mtn softaa?
minkä vuoden malli toi on? siis tarkkaan milloin tullut ulos, onko "late 2004" -malli?
panther / tiger?
lisätieto ei ois pahitteeks :)
miksi muuten myyt?

mietin tollasta kouluun koneeksi, ja harmittaa kun uudet macbookit on 13,3", liian isoja mun mielestä...

edit: vertailin huuto.netistä, toi hinta on aika kova
edit2: modejen pyynnöstä ot pois

[q]boy-cut, 7.11.2006 18:46:

tais pointti olla että macit ei tarvii ajureita, pc:t tarvii.
macit on tietokoneiden rolls royceja, ajelkaan vaan ladalla ja pimpatkaa autojanne, mulle kelpaa paras.

itse aiheesta: tuleeko mukana mtn softaa?
minkä vuoden malli toi on? siis tarkkaan milloin tullut ulos, onko "late 2004" -malli?
panther / tiger?
lisätieto ei ois pahitteeks :)
miksi muuten myyt?

mietin tollasta kouluun koneeksi, ja harmittaa kun uudet macbookit on 13,3", liian isoja mun mielestä...

edit: vertailin huuto.netistä, toi hinta on aika kova
[/q]

koneen mukana tulee ne mitä tuli silloin pari vuotta sitten eli iLife sekä panther. Voin myös asentaa tiikerin ko. koneeseen jos on tarvista. Uudempi iLife onnistuu myös. Kyseessä on elokuun 2004 malli. Myyn koska tuli ostettua juurikin macbook tuossa pari viikkoa sitten, niin ei ole kahdella koneella mitään käyttöä. Toivottavasti selvitti

niin ja tarjouksia saa laittaa jos hinta tuntuu kovalta. Mukaan tulee siis TÄYSIN TULITERÄ akku.
Uusi akku maksaa esim. Apple Storessa 129e.. Kampusdatassa hinta oli 220e. Applestore vaan pystyy myymään noita oheislaitteita halvemmalla.

Edit: Moderaattorin pyynnöstä typistän tästä nyt kaiken alkuperäisen asian pois, koska ihan neutraaliinkin sävyyn kirjoitettu asia näyttää olevan sodanjulistus tällä aihealueella.

Off-topic -jatkoille postaamassani viestissä esitin kuitenkin tarjouksen, joten laitetaan se nyt sitten tänne. Olen siis valmis maksamaan tästä 300 euroa, mikäli muuta kotia ei koneelle löydy.

moderaattori-maija pyys poistaan viestin.
tein niin.

Lupailin itselleni, etten osallistu tähän offtopikkailuun, mutta pakko se kai on.

Edit: Mutten osallistukaan

Kiitos ja anteeksi.

moderaattori-maija pyys poistaan viestin.
tein niin.

O