Kärpät teki sen taas!
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
IFK- fani niin ikään. ja very very happy q Jokerit tippu.
*super**super**super*KÄRPÄT*super**super**super*
Mulle aivan sama...mutta tehdäänköhän ens kerral voittomaalit sit jokaisen pelaajan takataskusta löytyvällä toisella kiekolla tai ottamalla originaali pelikiekko käteen ja kuljettamalla se maaliin?*täh**hih*
devils ainakin voittaa Stanley Cupin!!
[Nuclear]:[q] pelikiekko käteen ja kuljettamalla se maaliin?*täh**hih*[/q]
niin..no tuomari päättää mitä tuomarin pitää päättää ja aina ei voi voittaa
jokeri"fanina" hieman harmittaa mutta parempi joukkue pääs finaaliin, ainoo et harmittaa se käsimaali mut vaikka se ois hylätty niin ois kärpät silti voinu voittaa
en tajuu miks ees vastaan tähä mitää ku koko SM-liiga ei niinku kiinnosta yhtää joten mulle se on Whatever...mut oisin halunnu et Jokrut ois päässy finaalii ku se tietäis sitä et suurin osa Vallilan ammattikoulun maikoista ois "kipeitä" , aika outo juttu mut ne on aina "kipeitä" ku jokruil menee hyvi...*hih* Mut ottaiskohan nyt niit maikkoi tarpeeks päähä et ne on kuitenki huomen "kipeitä"...(eli jos nyt joku ei tajunnu niin kipeitä=krapula)
mut joo muuten Wadeva...*pelle*
siinä kärpille! yhyy... Enpä oo sarjaa nii intensiivisesti seurannu, joten en voi sanoo kumpi oli parempi joukkue, mut tunnustan jokerien värejä joten nyt vähä potuttaa.
-M
Onks tää joku JALKAPALLOTOPIKKI vai mikä
pesäpalloliiga nyt on menossa? *täh*
Hyvä kärpät..
Tres:[q]Onks tää joku JALKAPALLOTOPIKKI vai mikä
pesäpalloliiga nyt on menossa? *täh*[/q]
*nauraa**nauraa**nauraa*
hienoa et kärpät pääs jatkaa. Mut mulle on sillee sama kunhan jokerit ei ole kolmen parhaan joukossa.
narrit.
^____^
Hyvähyvähyvähyvähyvä!!!! Täytyyhän vanhan kotiseudun joukkuetta kannattaa..*iloinen* Ja huomen peliä katsomaan kun kerta olen täällä "maalla" taas..*nauraa*
*ökkö**ökkö**ökkö*
bunde:[q]kunhan jokerit ei ole kolmen parhaan joukossa.[/q]
toi on kyllä hyvin sanottu
*nauraa**nauraa*
shaman:[q]bunde:kunhan jokerit ei ole kolmen parhaan joukossa.
toi on kyllä hyvin sanottu
*nauraa**nauraa*[/q]
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
btw. ketkä pelaa kärppiä vastaan finaalissa? Meni vähä ohi ku töllö meni naks kiinni kaks minsaa ennenku matsi loppu..
-M
Tappara! tulee kova sarja...mut kyl tappara tod. näk vie tai oishan se toisaalta hyvä että kärpät sais ekan mestaruutensa
oho! koskahan on viimeks liigassa finaalis pelannu sellaset jengit mistä ei kumpikaan oo sijoittunu runkosarjassa kahen parhaan joukkoon..
-M
shaman:[q]Tappara! tulee kova sarja...mut kyl tappara tod. näk vie tai oishan se toisaalta hyvä että kärpät sais ekan mestaruutensa *iloinen*[/q]
Jos mä ny oikein muistan ni Kärpät o voittan mestaruuden viimex -81 jolloin vastassa oli juuri Tappara. Ja edellisen kerran Kärpät oli finaalissa -87 jolloin se hävisi Tapparalle. En mene vannomaan mut näin olin kuulevina viimex eilen telkkarissa.
Kärpät voitttaa!!!!
Tampereelta kotoisin olevana tekisi melkein mieli kannattaa Tapparaa. Noh, eipä kyllä niin paljoa tuo potkukiekko kiinnosta, että taitaapa olla aivan sama, miten loppuottelussa käy.
Mitä mieltä - oliko oikein ettei finaalipaikka auennut jokereille?
Itse henk.koht. IFK-kannattajana kanta lienee selvä *nauru**joo*, mutta miten te muut? Makuasiat on tietysti makuasioita...
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »