Joulu hulabaloo 22.12.2006 @ helsinki

Back to tapahtumat O

MUST SEE TV

Vitun kerettiläiset*grr* ei aatonaatonaattona saa järkkää bileitä. Jumala lyö teitä salamoilla kasseille.

[size=8]Yeah right, kumminkin löydän itseni täältä, sen verran mielenkiintoinen lineup ja hurjilta bileiltä vaikuttavat että täytyis nähdä. Vois
tulla dokamaan rahat ja jättää lahjat ostamatta.[/size]

Sounds nice... [color=black][size=11]Kai tonne on ennakkoja???[/size][/color]

Tiukka kuin tiikeri, tuo line-up nimittäin :)

voisitteks mitenkaan siirtaa nait paivalla eteenpain. jooko

siis ekaks missan nam shubin... sitten vielä kiki ill...

rumpuja ja passoaa.*joo*

yläkerran meininki kuulostais vähintäänkin mielenkiintoiselta, mut taitaapi toiset bileet viedä voiton :(

edit: now playing: mc_bere_-_post_nuclear_radical_savage.mp3 :)

-

[q]Käenpoika, 23.12.2006 16:35:
Kiitos kaikille. Uusia muodikkaat.net bileitä tuskin tulee.
[/q]

heheh ai nyt on nähty tarpeeks? :D

[q]Käenpoika, 23.12.2006 16:35:
Kiitos kaikille. Uusia muodikkaat.net bileitä tuskin tulee.
[/q]

Ilmeisesti meiniki oli saanut ihan uusia sfäärejä illan loppupuolella ja ulkona mut Ale, meininkiin tuskin liittyy mitään mikä johtuu susta ja meno yläkerrassa oli aivan loistava! Kiitos siitä.

näin on. yläkerta oli liekeis!
ulkopuolella käydystä konfliktista mulla ei ole sanottavaa...aina roiskuu ku rapataan!

aina veri roiskuu ku räpätään

[q]Kirvesmurhaaja, 24.12.2006 10:09:
aina veri roiskuu ku räpätään
[/q]

Kiitos ana, hieman repeilin :D Tosiaan jäi itseltä väliin ku oli kuulemma himmee jono kun oli tarkoitus mennä paikalle. Olin tosin kuullu et tätä porukkaa ei oltu hirveemmin päästetty toista kertaa mihinkään mestaan mis olivat esiintyneet :)? Siis Olarin gänsterit :D

[q]Käenpoika, 24.12.2006 11:33:
Jep nyt lähtee sellanen plääni toteutuksen josta kansa kavahtaa < =D
[/q]

Tämän on pakko olla jotain suomi-erotiikan huipulta. Oletko itse pääosassa?

[q]UzU, 25.12.2006 02:57:
---
Käenpoika, 24.12.2006 11:33:
Jep nyt lähtee sellanen plääni toteutuksen josta kansa kavahtaa < =D

---

Tämän on pakko olla jotain suomi-erotiikan huipulta. Oletko itse pääosassa?
[/q]
Kannatetaan!!!! =DDDDDDDD

Yläkerrassa oli kyllä kunnon meiningit! *sydän* :) mutta tuntui kuin tanssilattia ois tippunu kokonaan alas kun tärisi niin paljon ja väkeä hyppi toistensa päälle kun liian ahdasta!! Alakerrassa taas olis ollu valtavasti tilaa, mutta hipi-hopi sällit vain seisoi kädet puuskassa :D ei o reiluu

joo!
niin tärisi! :D mulla hyppi levyt ja pari kertaa putos tuoppi lattialle pöydältä ja kerran pullo sieltä takahyllyltä :D

oli kyllä yks parhaimmista soittokeikoista ikinä! yleisö oli ihan mukana koko ajan, joten minkäs sille voi, oli pakko liekittää loppuun asti ihan proper!

BIGGUP!

Juu, oli hyvät bileet, tosin ylä- ja alakerran väki ois voinu vaihtaa paikkojaan :-P oli nääs pikkasen ahdasta aika ajoin siel yläkerras :D ois niin siistii joskus tanssahdella junkan tahdissa sellaisel iisol tanssilattial.... <3

O