SERGEI SHKUROFF - IMMORAL ( LP2007 )

Back to miksaukset ja setit O

Laserpoint 2007 DJ- kilpailuun tehty elektro/house miksaus. Palautteet olisi todella kiva saada.:)
elektro, house, progressive

tracklist:

Starkillers - Discoteka (Kobbe & Leeds mix)
Jose Nunes - Bilingual
Alfonso Padilla - The Game ( Kike Serrano mix )
Gregor Salto - Curtir
Danny Freakazoid - Teken
Outwork & Mr. Gee - Electro ( Cube guys delano mix)
Basoski & Romano - Roll da dice ( Basoski mix )
Sander Kleinenberg - This is Sensation
Paul T - Can i get some ( Fred Numf & Etienne Overdijk mix )

lisätiedot - kuuntele

Piti pistää heti lataukseen, sillä soittamasi setti Electric Nights #1 oli varsin onnistunut veto ja soinut minulla useasti.

Aloitus teki hienosti selväksi mistä tässä miksauksessa on kyse. Diskoteka toimii aina.

Toi 18 min kohdalla soinut biisi ei minusta oikein sopinut sitä edeltäneeseen ja sitä seuranneeseen matskuun. Muutenkin minusta olisit voinut soitella enemmänkin elektropitoisia raitoja.

Tekniikassa ei valittamista, vaihdot meni ainakin mun korviin sujuvasti.

Kiitos palautteesta! Housen soittaminen on meikäläiselle melko uusi juttu. Pitää tehdä sitä useammin :)

Lisäsin tracklistin.

Lisää palautetta olisi erittäin kiva saada... :) Kun näkyy latauksia olevan aika hyvin. ;)

Rakastuin tähän miksiin<3

[q]benjaminone, 6.10.2006 18:09:
[/q]

Kiva kun maistuu.:) Lisää on tulossa...

[q]benjaminone, 6.10.2006 18:09:
[/q]

Samat sanat. Tahtoo lisää!!!*sydän*

Mä en tiedä pitäiskö mun itkeä. Puolet biiseistä on mun syys-kesän lemppariplättyjä ja loput puolet tuleekin olemaan jatkuvalla repeatilla nyt syys-talvella, joten tää mixaus on täydellinen pakkaus. Toteutuspuolesta en amatöörinä osaa sanoa muuta, kuin että korvaan noi vaihdot kuulosti hyviltä ja imho nää biisit on selvä jatkumo ja kaikki sopii toisiinsa.

Tää Bilingual etenkin räjäytti tajunnan... (*blush*)

*sydän*

[q]KooKie, 12.10.2006 23:39:
Mä en tiedä pitäiskö mun itkeä. Puolet biiseistä on mun syys-kesän lemppariplättyjä ja loput puolet tuleekin olemaan jatkuvalla repeatilla nyt syys-talvella, joten tää mixaus on täydellinen pakkaus. Toteutuspuolesta en amatöörinä osaa sanoa muuta, kuin että korvaan noi vaihdot kuulosti hyviltä ja imho nää biisit on selvä jatkumo ja kaikki sopii toisiinsa.

Tää Bilingual etenkin räjäytti tajunnan... (*blush*)

*sydän*
[/q]

Kiitos kiitos!

Oiskohan tää mahollista vielä saada jostain ? :)

[q]kml, 17.10.2006 11:21:
Oiskohan tää mahollista vielä saada jostain ? :)
[/q]

Nyt vasta huomasin, ettei linkki toimi :( Yritän korjata asian. Mutta jos CD-muodossa kelpaa, lähetä osoitteesi privana, niin laitan tulemaan sekä tämän, että uudemman ;)

Ei olis mitään saumaa saada tuota vielä ladattua jostain? Yksi niitä miksejä mitkä olis melkein *pakko saada* :)

[q]dash, 20.10.2006 16:24:
Ei olis mitään saumaa saada tuota vielä ladattua jostain? Yksi niitä miksejä mitkä olis melkein *pakko saada* :)
[/q]

Nyt taas linkin pitäisi toimia, ei muuta kuin imuttaan!:)

Jeesh, lunasti odotukset.. kyllä tätä hymy naamalla kuunteli :) sujuvaa oli, nyt vaan odottelemaan lisää :>

[q]dash, 21.10.2006 18:26:
Jeesh, lunasti odotukset.. kyllä tätä hymy naamalla kuunteli :) sujuvaa oli, nyt vaan odottelemaan lisää :>
[/q]

Kiitos, mukava kuulla että pidit. :)

Tykkäsin paljolti, täytyy ehkä siirrellä jotain kautta duunikoneelta kotiinkin säilöttäväks kun linkki ei näköjään enää (taaskaan) toimi.

O