monitorien korokkeeksi sälää: ehdotuksia otetaan vastaan! :D
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
just heitin roskikseen semmoisen soittopöytäkorokkeen missä oli tornit monitoreille
raksalta voi aina pölliä tiiliskiviä
meillä oli studiolla pari riisiä kopiopaperia peitettynä mustalla kankaalla. toimi äärimmäisen hyvin ja oli kustannustehokas ratkaisu.
Lekaharkko on myös kustannustehokas ratkaisu:)
maitolaatikko toimii aina
Tietosanakirjat joita saa eurolla kirppikseltä.
Akustointipaneelia, eli sitä kovaa akustovillaa, imee vähän turhia resonansseja itteensä.
Pieleen menneitten cd-r levyjen koteiloit. Tähänsaakka on toiminut hyvin:) Korkeus kalibroidavissa 5mm tarkkuudella;)
itse liimasin silikonilla päällekäin tarjoustavaratalosta
ostamiani vihreitä lasitiiliä joita käytetään mm. keittiöiden
valoseinien rakentamiseen.
K
Itse oon teipannu pahvinpaloja päällekkäin ja sitten päällystänyt koko läjän mustalla kiiltävällä eristysnauhalla. Ihan siedettävän näköinenkn mustien monitorien kanssa.
Maitolaatikoita. Jos monitori(kaiuttime)t (?) on liian korkeella, käännä ne ympäri ni on taas diskantti sopivalla korkeudella
Miul on kaks maitolaatikkoa näyttöjen alla :)
Think different, tee ne legoista. Rajattomat muokkausmahdollisuudet!
[q]KimmoKoo, 12.9.2006 02:56:
itse liimasin silikonilla päällekäin tarjoustavaratalosta
ostamiani vihreitä lasitiiliä joita käytetään mm. keittiöiden
valoseinien rakentamiseen.
[/q]
pics plz.
uuden pöydän myötä ei ole enään tarve kuin yhdelle lasitiilelle
per puoli, mutta aiemmin noita oli siis 3kpl päällekkäin toisiinsa
silikonilla liimattuna.
Lasitiilen Fact Files:
Korkeus: 8cm
Leveys: 19 x 19cm
K
timpan ehdotus vaikutti hyvin toimivalta, nyt on kunkin skoben alla 3 pakkausta kopiopaperia ja päälle kääritty mustaa rättiä, joka irtosi Eurokankaasta jollain 4 egellä. :)
[q]kap-pu, 14.9.2006 12:43:
timpan ehdotus vaikutti hyvin toimivalta, nyt on kunkin skoben alla 3 pakkausta kopiopaperia ja päälle kääritty mustaa rättiä, joka irtosi Eurokankaasta jollain 4 egellä. :)
[/q]
moi
jos nyt sit ostat ne truthit niin varauduppa sit kans kantavaan pöytään..nimittäin ne kajarit painaa joku 15-20kg kpl!!
siks mä jouduin pistää jaloilla lattialle, kun mun lasipöytä alko hataraksi
[q]hrdkvr,
jos nyt sit ostat ne truthit niin varauduppa sit kans kantavaan pöytään..nimittäin ne kajarit painaa joku 15-20kg kpl!!
[/q]
joo skobet oli jo siin vaihees pöydällä ku tän threadin alotin. kierrätyskeskuksesta haettu semijykevä toimistopöytä tms, jalat lähtee abt just skoejen alta takakulmasta. sillon mietin kyl vähän kestävyyttä ku näyttönä oli viel vanha CRT ja pöytä notkahti aika näkyvästi keskeltä mut hyvin on kestänyt. :)
Sahailin just 10cm eristelevystä pari palaa monitorien alle.
Vanhat vhs-nauhat ajaa asian
joo elikäs pöntöt istuu tuossa monitorin molemmin puolin, mutta pitäisi saada niiden alle jotain, jotta saisi paremmalle korkeudelle. hakusessa olisi n. 10-20 cm korotus, ja pitäisi keksiä millä sen helposti saisi aikaiseksi ja mistä ko. tavaraa saisi halvalla/ilmaiseksi hankittua. esimerkiksi on ehdotettu puhelinluetteloa, mut tähän aikaan ei olla oikein vanhoja vielä heittämässä pois. :) joten ehdotuksia, kiitos kaunis!
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »