Incredibly Large Amount Of Soul 1.7.2006 @ helsinki
Cyantific UK ( Hospital Records ) <<< jos toi pitää paikkansa niin moon niin messissä
Incredible!! Fabulous! Amazing!
ja halvalla vielä!!
uuuujeah
blumarten?? mä en oo vissiin kuullukaan tollaisesta, tai tota tota, soittaaks ne kenties tälläst vähän "chillimpää" settiä? tyyliin "here i am drinking, enjoying of the sun to the sweet drum n bass sound"
blu mar ten on wanha tekijä. good lookingilla jo vuonna yhenksänkytjotai.
tulee kyl ihan parhaat bileet. nyt on pakko päästä ku viimeks missas bmt:n!
blu mar ten rokkas ainaki viimeks et sen puolee vois kelaa hyvää... ei tääl sikoi tapeta tai ajeta panssarivaunulla mut siis sitäki parempi meininki. + et pojat aina saanu hoidettu tsirbuloit mestoille joka on boonus... eli tuskasta tänne =D metal is metal!
[q]Käenpoika, 22.6.2006 02:18:
tuskasta tänne =D metal is metal!
[/q]
Täysin eri tyylit :) jep täällä nähdään... :)))
Cyantific Tänne vaikka pää kainalossa.
lähestyyyyy...vielä muutamia ennakkolippuja sekä mbarissa että lifesaverissa jäljellä. Kipinkapin hakemaan oma kpl jotta sisäänpääsy varmistuu. Ja säästät samalla 2 euroa wuhuu!
loistavaa säätäkin luvattu, joten terassikin on auki!
voihan kakka... pitänee olla muualla. blu mar ten kyl viimeks rokkas sukat jalasta... no onhan näitä :)
YEAH! mä oon ollu viime aikoina vähän pihalla päivämääristä... ihanaa huomata et tänään on ensimmäinen päivä :))
\o/
Pistetään britit unohtaa futistappio nostamalla mbar uusiin sfääreihin!!!
uujeah cheers, thanks and respect! musiikki rokkas, erityisesti cyantific kyl paukutti sellasta että huhuu.. edellisen päivän dokailut vähän hidasti jamitteluu mut pää nytkyi kyl musan tahtiin koko ajan.. jee! mbar toimii. tosin baaritiski oli vähän hidas mut onneks kekkas sen minitiskin sielt perält ja sai bissensä ennätysnopeesti ja hymyilevällä palvelulla
Eipä muistu mieleen millon viimeks ois näin hyvä fiilis jääny bileistä.. kiitos LAOS
PHAT RAVE INDEED