Flea & Friends 7.7.2006 @ Lappeenranta
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
Sattupa hyvin...ku ollaan samaa aikaa Lpr:ssa!! ..eli tänne!
[q]Wegez, 13.6.2006 11:06:
Sattupa hyvin...ku ollaan samaa aikaa Lpr:ssa!! ..eli tänne!
[/q]
Jep, kaikki vaan paikalle nauttimaan hyvästä musasta
Toivottavasti tulee jengiä, koska Lappeenranta(kin) on kesällä melko hiljainen kaupunki opiskelijoiden hajaannuttua ympäri Suomea.
Täällä nähdään!
Jos vaan Lappeessa sattuu olemaan niin kylhä tänne joutuu tulemaan. Viimeksi Flea soitti ainakin hyvää kiksua *hihu*. Toivottavasti 6h settiin mahtuu kuitenkin myös paljon muuta...
Edit: joo elektro, breaks, house ja progressive kuulostaa enemmän kuin hyvältä
[q]Nikke, 13.6.2006 20:27:
Toivottavasti 6h settiin mahtuu kuitenkin myös paljon muuta...
[/q]
Tätä toivon (ja vaadin ;) itsekin.
Kyllä, tänne jos Big Bandeiltä keretään.
[q]putteh, 13.6.2006 20:35:
---
Nikke, 13.6.2006 20:27:
Toivottavasti 6h settiin mahtuu kuitenkin myös paljon muuta...
---
Tätä toivon (ja vaadin ;) itsekin.
[/q]
Toiveenne täytetään, hyvät herrat
6h on sen verran pitkä aika, että siihen mahtuu aika laaja skaala kaikennäköisiä biisuja.Pelkkää kiksua 6h tuntia putkeen voi olla vähän puuduttavaa kuunnella.Levypakki on pakattu semmosilla biiseillä, että huh huh..
ps.Toivon (ja vaadin) paljon ihmisiä paikalle
Tännepä tänne!*joo*
Vois ottaa päivämäärän ylös ja katella, että miten pystyy irtoo. Todennäköisesti oon kuitenkin paikkakunnalla, joten aika hyvät saumat on, että tuun pileissä pyörii.
Tänne vois kyllä tulla juhlistamaan synttäreitä juu. :D
[q]Haychii, 17.6.2006 22:12:
[/q]
Jaha..hyvätietää *pahis**vink*
<ot>tahtoo juonitteluhymiön takas</ot>
[q]beiboon, 13.6.2006 23:49:
---
Toiveenne täytetään, hyvät herrat
6h on sen verran pitkä aika, että siihen mahtuu aika laaja skaala kaikennäköisiä biisuja.Pelkkää kiksua 6h tuntia putkeen voi olla vähän puuduttavaa kuunnella.Levypakki on pakattu semmosilla biiseillä, että huh huh..
ps.Toivon (ja vaadin) paljon ihmisiä paikalle
[/q]
Toivotaan et pysyy musakit sopivan monipuolisena ettei käy puuduttamaan. Oon huomannu, et perjantaina töiden jälkeen nää kännäripippalot on olleet aika raskaita, mutta eiköhän näissä kekkereissä tuu viihtymään :)
Paikalle tullaan kuitenkin joka tapauksessa!
(tosin ke onkin tapsa imatralla, eli voi olla hieman univelkaa..)
[q]Nefertete, 18.6.2006 19:20:
Toivotaan et pysyy musakit sopivan monipuolisena ettei käy puuduttamaan. Oon huomannu, et perjantaina töiden jälkeen nää kännäripippalot on olleet aika raskaita, mutta eiköhän näissä kekkereissä tuu viihtymään :)
[/q]
Pyh, otat vaan sopivat kännärikännit(tm). Itsehän jatkan edelleen selväilyä..Saas nähdä mitenkauan kestää kännärissä selvinpäin.*igor*
[q]Dave^, 18.6.2006 19:54:
---
Nefertete, 18.6.2006 19:20:
---
Pyh, otat vaan sopivat kännärikännit(tm). Itsehän jatkan edelleen selväilyä..Saas nähdä mitenkauan kestää kännärissä selvinpäin.*igor*
[/q]
Yleensä toi viina vaan edesauttaa väsymystä.. Tietty sitä pitää juoda tarpeeksi, niin ei väsytä.
...Ja rahapussi laihtuu noilla kännärihinnoilla.
[q]Haychii, 17.6.2006 22:12:
[/q]
Sehän tarkoittaa sitä, että mun pitää tarjota sulle drinksu synttäreiden kunniaks *känni*
[q]Nefertete, 18.6.2006 19:20:
---
beiboon, 13.6.2006 23:49:
[/q]
Yritetään pitää ilta mahdollisimman monipuolisena..Kaikkiahan nyt ei voi miellyttää mutta jokaiselle jotakin (ainakin melkein)
..dodiin..tänne ilmeisesti tullaan..tosin vasta yhden jälkee ku 21:30saakka duunia hesassa ja sit lähetää ajaa lpr:taa..
..toiv. sit loppu illasta tulee progea- ja kiksuu.. ;D
[q]Wegez, 25.6.2006 00:18:
..toiv. sit loppu illasta tulee progea- ja kiksuu.. ;D
[/q]Eikun housee
Täänneee :) sit harmaisiin :S
Flea & Friends
Perjantai 07.07.2006
Ravintola Cannibals, Lappeenranta
2200-0400, K-18, 4e
DJ FLEA 6H SET
Vj's: VertexVisuals
http://www.cannibals.fi