Dj Rok

Back to tapahtumat O

[size=14]RENEGADE[/size]
[size=14]ROK[/size]

Kuulostais kyl niiiin hyvält, mut lipunmyynti kolmeen asti yöllä toisissa bileissä..
Seuraaviin sitte

Eipä ole vielä ehtinyt viime viikonlopusta ja Farleystä toipua, kun pitää jo valmistautua tulevaan perjantaihin. Nyt vasta tajusin et mikäs mies se tämä Eddie on House Music

Renegade ei o viel pettäny kertaakaan ja hyvässä muistissa on Jaydeen Rosen keikka, huh huh nyt vois olla odotettavissa samanlaista fiilistä.

*nuotti*...Not everyone understands house music...*nuotti*

Well, I do. Ja oon niiiiiin täällä :)

[q]pirpeli, 25.7.2006 20:55:

Well, I do. Ja oon niiiiiin täällä :)
[/q]
HOUSE on aikamme sana.

Melkein vois lähtee *pähkäil*

[q]pirpeli, 25.7.2006 20:55:
[/q]
...it´s a spiritual thing, a body thing, a soul thing...

Joo tänne vois vaik taipua... . . . .

Noniin!!! DJ Rok rokkaa kyl satavarmasti paikan paskaksi, sen teki ainakin viimeksi, kun herran olin todistamassa

(kait nuo 2 yhden hinnalla liput ovat silti vielä toiminnassa? ja liput saman hintaiset jne? nimim. hätäilijä *vink*)

No kyllähän tänne on tultava. En ollu herra Rokia kuuntelemassa aikasemmin, joten uutuudenviehätystä ainaki on :)

Nonnih :) Amadorin setti olisi kyllä ollut hauska kuulla, mutta musta tuntuu, että mr. Rokin soundi tulee olemaan lähempänä meikäläisen makua. It's all good, siis, ja huomenna nähdään!

Ei haittaa.

ROK *sydän*

Jeii, Rok Rok!!
Piti se viimevuonna nähdä mut jostain syystä missasin et tämähän sopii paremmin kun hyvin

tänään sit...

Tänne kai sitä sit tullaan muuton jälkeen vähän humppaamaan

[q]Enkeli, 28.7.2006 11:48:
Tänne kai sitä sit tullaan muuton jälkeen vähän humppaamaan
[/q]
VÄHÄN... *ökkö* + *ökkö* = me tänään *sydän*

Ääh.. vittu.. Ois ollu tosiaan kiva kuulla.. Mut eiköhän tän kans eletä

VOIHAN KAKIKORV ton peruuntumisen kanssa,mutta eiköhän Rok-kin saa paikkaa rokkaamaan..

DJ Rok rokkaa ehkä eniten ku kukaan muu täs maailmas, mut pitää varmaa silti jättää noi rokkaamiset Suniin.

Mikäs tää tämmönen nyt sitten taas kun flaikussa lukee K20 ja täällä K18??

Oli Ihan jees kemut vaik lähettiinki menee näin aikasin menee*hymy* Erityis kiitos Lennelle &Turanille. Pojat rokkaa edelleen*sydän* Ihan vitun hyvää saundia. Kiitos ja kumarrus.

O