Wille R 5h breaks-set 13.6.2006 @ Jyväskylä

Back to tapahtumat O

tiistai 13.6.2006, 21 - 03, K18 @ Blaze UG / Jyväskylä

Wille R (club Sievä, Tourula UG)

Blazen eurotiistaissa Original UG.n puolella luvassa allekirjoittaneen koko illan Breaks-setti. Clubin puolella levyjä spinnaa talon isäntä Larren G.
ps. 15 eri juomaa vain egen/kpl

Voi reppanaa, onko ne ihan yksin sut laittaneet soittamaan?

[q]eemi, 7.6.2006 10:33:
Voi reppanaa, onko ne ihan yksin sut laittaneet soittamaan?
[/q]

Ovat, en tiedä miten selviän tästä
Ei vaan täyttä pöhinää luvassa, paljon siistei uusia levyjäki messissä. Ja saattaa siellä muutama tasabiittikin olla joukossa.

Tämä pitäisi kyllä päästä kuulemaan, hitto kun en taida tuolloin olla Jyväskylässä.

tää oiskin kiva ja sopivasti mun synttäreinä. harmi vaan et on jossain toisel puolel maailmaa :-(

[q]wille-r, 7.6.2006 11:03:

Ovat, en tiedä miten selviän tästä
Ei vaan täyttä pöhinää luvassa, paljon siistei uusia levyjäki messissä. Ja saattaa siellä muutama tasabiittikin olla joukossa.
[/q]

Oh, havitteletko minua tasabiitillä....?=)

[q]eemi, 7.6.2006 13:22:

Oh, havitteletko minua tasabiitillä....?=)
[/q]

Kyl maar!

pitää nyt munkin harmitella että ei pääse paikalle =)

Taitaa ehkä jäädä väliin tämä

harmillista kun ei pääse mestoille.. olis varmasti ollut tsekkaamisen arvoinen setti.

joujou. Setti lyhenee harmittavasti hiukan, koska Blazen UG aukeaa tänään vasta klo 23.00 Mut siitä etiäppäin dansataan.

Tämä olis kyllä kiinnostanut, mutta kesä ja kuumuus rampauttivat mut niin ettei tänään enää kykene mihinkään lähtemään *toktok*

hehe, bongasin tämän tuosta uudet viestit ruudusta ja kelailin että ompas harvinaisen pitkä mixtape kaverilla :D

O