Heti Suoraan - Kotoo töihin
Mitä tapatuu, kun laitetaan trance-, electro/breaks -ja techno/rumpubasso/hardcore -artisti samaan akustiseen kokoonpanoon? Ota selvää!
friistail
lisätiedot - kuuntele
*nauru**nauru**nauru*
kotoo töihin <3<3<3
Onks tää se biisi joka pauhaa menee Cityllä?
NYT JO
...
HETI SUORAAN - Cityn soittolistoille!!??
Ei jumalauta!
Skipi, mä en ees kerenny laittaa tätä sinne (Radio Cityyn)! *nauru**nauru**nauru*
Perushommia!
Tää on kyll herkkua =P
joo-o.. joku tossa jo sen sanoikin.. peruskauraa*justjoo*ja näin mun mielestä se cityllä pyörivä 'kotoont töihi'-spuffi on parempi*lmao*mut yritys hyvä*joo*
[q]Aidrian, 31.5.2006 22:55:
joo-o.. joku tossa jo sen sanoikin.. peruskauraa*justjoo*ja näin mun mielestä se cityllä pyörivä 'kotoont töihi'-spuffi on parempi*lmao*mut yritys hyvä*joo*
[/q]
Itse en oo kuullu kyseistä skittii, mutta kuulin eräältä tämän kokoonpanon henkilöltä sellaisen olevan, josta tämäkin raita poikikin liikkeelle. Seuraavaksi lähitulevaisuudessa "Heti Suoraan":lta on tulossa kappale nimellä "Päin". :D
Siihen asti, kuulemiin! :j
..oltiin zudiolla häröilemässä ja vaan mentiin hörökoppiin sisälle..soittimet löytyivät siitä sitten kunkin käteen noin ahterin säteeltä..tämän jälkeen pistettiinkin sitte enään mikki ja sequ päälle..viinaa emme ottaneet!!!
Tän kesän ehdoton ykkösvaihtoehto "kesäbiisille"
Vittu tää on kova!!
Ei jumalauta jätkät!!
Hyvin te vedätte!! *känni*
http://www.redonion.fi/kehysbile1/b1.jpg
redist kotii ja kotoo töihin *sydän*
[q]astaroth, 2.6.2006 17:31:
http://www.redonion.fi/kehysbile1/b1.jpg
redist kotii ja kotoo töihin *sydän*
[/q]
Voe vittu.. jäbä tuli risteilyltä ja salettiin tulit kunnossa: "Kotoo töihin!" Ja tionen risteily vielä odottaa... vittu sä oot ilman kaljaa jopa viikkoja, kun saavut kotiin! OIKKE!!! :DDD
edit: joopa joo, et vedin mäyräkaljan ja Saarenmaata.. mitäs sitte?! :D
Vai Zellasta.
friistail :)
Friistail tosiaan.. biisiä tehtäessä suunnitelmaa ei ollut, joten soiteltiin ja hoilattiin ihan 100 randomilla! :D
[q]Real Charly, 3.6.2006 18:26:
Friistail tosiaan.. biisiä tehtäessä suunnitelmaa ei ollut, joten soiteltiin ja hoilattiin ihan 100 randomilla! :D
[/q]
Neva past da left side! xD