Kruuwi 27.5.2006 @ Kouvola

Back to tapahtumat O

tännehän se on taas tultava

mulla olis pieni toivomus deejiille: tahtois kuulla enemmän tribaalia, sitä ei oo tullu muistaakseni juurikaan yhtään mitä mä olen Kruuweissa ollu. Sellasta tummaa, seksikästä ja tuhtia tribaalihaussia Että jos joltain sattuupi laukusta löytymään semmosta niin eikun soimaan vaan

[q]mikkelsson, 6.5.2006 18:49:
tännehän se on taas tultava

mulla olis pieni toivomus deejiille: tahtois kuulla enemmän tribaalia, sitä ei oo tullu muistaakseni juurikaan yhtään mitä mä olen Kruuweissa ollu. Sellasta tummaa, seksikästä ja tuhtia tribaalihaussia Että jos joltain sattuupi laukusta löytymään semmosta niin eikun soimaan vaan
[/q]

No hitto! täytyykin laittaa heti harkintaan... tota tribaaliosastoa kun löytyy vaikka kuinka, ei oo vaan tullu soitettua viimeaikoina... Mä oon juuttunu "hittisoundiin"...*ding*

Innolla odottelen mitä soundia LoFi ja Nemes tuo tullessaan... Mixtapet lupaa hyvää ainaskin.

[q]DJ Tomppa, 6.5.2006 18:51:
No hitto! täytyykin laittaa heti harkintaan... tota tribaaliosastoa kun löytyy vaikka kuinka, ei oo vaan tullu soitettua viimeaikoina... Mä oon juuttunu "hittisoundiin"...*ding*
[/q]

joo laitat ne hitit vähäks aikaa sivuun ja siirryt astetta tummemmille vesille ;) oishan se kiva nähä mitä jengi diggais, ite ainakin diggaisin :)

Tribaalia!! Minä kans!! Kertokaa vaan koska saa tulla..

PS. Just soi Ralph Falcon & Oscar G - Dark Beat (Murk Monster Mix).. XD

Jep jep, voi olla että joutuu taas pistäytymään.

Jep, ja Juha seilaa taas Itämerellä, Termos paikkaa taas alkuiltaa taatulla Kruuwi-saundilla...

Tän Kruuwin jälkeen pikku tauko ainakin kesäkuun, sitte jatketaan taas uusilla kujeilla!

Jos se tomppa meinaa tribaalia veivata, niin taitaa minulla kaatua linjaus sitten vähän funkimpaan suuntaan

[q]Termos, 8.5.2006 23:19:
Jos se tomppa meinaa tribaalia veivata, niin taitaa minulla kaatua linjaus sitten vähän funkimpaan suuntaan
[/q]

Josko sitä jotain kevyempää tribaalisoundia ainaskin kaivelis esillä tuolta vanhoista levyistä... uutta kun ei o vähän aikaan tullu ostettua tolta osastolta. Mut hyvää soundia olis taas tarkoitus jakaa kansalle, oli se sitte mitä tahansa...:)

[q]DJ Tomppa, 12.5.2006 23:24:
Mut hyvää soundia olis taas tarkoitus jakaa kansalle, oli se sitte mitä tahansa...:)
[/q]

totuttuun tapaan

[q]Arctos, 6.5.2006 19:35:

[/q]

"Cause i'm addicted to drums and i'm a slave to the dark beats!"

[q]Pekko Haimi, 14.5.2006 10:56:
---
Arctos, 6.5.2006 19:35:

---

[/q]

Just se!!

Pitäsköhän sitä raahata perseensä paikalle.. Soitellaanpas lapsenvahdit läpi.

[q]Arctos, 14.5.2006 21:40:
---
Pekko Haimi, 14.5.2006 10:56:
---

---

---

Just se!!

Pitäsköhän sitä raahata perseensä paikalle.. Soitellaanpas lapsenvahdit läpi.
[/q]

Teepä se! Kevään viimeisiä Kruuweja vedetään, nyt jos koskaan on hyvä tsekata meininki ennen kesän taukoa. Että Tervetuloa!

mielenkiinnolla ootan b2b settiä LoFi:n kanssa... varmaan tulee aika electrohouse paraati

[q]Nemes, 15.5.2006 19:57:
mielenkiinnolla ootan b2b settiä LoFi:n kanssa... varmaan tulee aika electrohouse paraati
[/q]

Ihan parasta soundia olis tarjolla.

[q]Individual,
Ihan parasta soundia olis tarjolla.
[/q]

hehe, toivottavasti maistuu

[q]Pekko Haimi, 14.5.2006 10:56:
---

---

[/q]
"Cause i'm addicted to drugs and i'm a slave to the hard beats!"

[q]Nemes, 15.5.2006 19:57:
[/q]

Siltä vaikuttais että niillä linjoilla mennään

[q]LoFi, 17.5.2006 11:09:
---
Nemes, 15.5.2006 19:57:

---

Siltä vaikuttais että niillä linjoilla mennään
[/q]

Eipä haittaa minua ainakaan. Koskas ne kaikki koulut ja sellaset loppuu, sattuuko samalle päivälle nää bileet kenties? Saattais olla väkeä sitte liikkeellä normaalia enemmän...

Tännehän se ois sitte kans tultava.

http://img355.imageshack.us/img355/7325/kruuwi27052006pieni1cw.jpg

----

22.00-23.30 Termos
23.30-01.00 Tomppa
01.00-n.02.45-03.00 Lofi&Nemes

----

O