FUNCTION meets SOHVA 10.5.2006 @ Mikkeli
jee jee
Kas kas, tällainenkin tapahtuma MLIssä.. Pitääpä tulla tarkistamaan Nigelin setit!
joo eiköhän saada bileet kasaan ihan mikkeliinkin.. oma setti tosin kuuluu alakerrassa kaiken sortin housen sekoituksena.
Pitäähän se tänne jumalan hylkäämään kaupunkiin edes jotain yrittää...
Totta, harmi että paikalliset ravintolapitäjät ovat negatiivisellä mielellä uusia yrittäjiä kohtaan
[q]domi, 6.5.2006 20:36:
Totta, harmi että paikalliset ravintolapitäjät ovat negatiivisellä mielellä uusia yrittäjiä kohtaan
[/q]
Vaikka tää nyt ei näihin bileisiin kuulukaan, mutta miten niin paikalliset ravintolan pitäjät suhtautuvat negatiivisesti uusiin yrittäjiin? Itselläni ihan toisenlaisia kokemuksia tästä kaupungista.
Pakko yhtyä Wyvernin sanoihin. Eiköhän tärkeintä kuitenkin ole se, että musiikin suhteen saadaan kaupunkiin erilaista kulttuuria... Ja vaikka samana iltana järjestettävä Club Fun ilta ei kuulukkaan näihin bileisiin, suosittelen käymään siellä silti kokemaan ja näkemään jotain erilaista.
Jos ois mun rahat tullu jo vihdoin ja viimein tällöin, ni mä oon saletisti tiskillä tilaamassa scheissee ja fiskareita..
[q]Haitok, 6.5.2006 20:57:
Pakko yhtyä Wyvernin sanoihin. Eiköhän tärkeintä kuitenkin ole se, että musiikin suhteen saadaan kaupunkiin erilaista kulttuuria... Ja vaikka samana iltana järjestettävä Club Fun ilta ei kuulukkaan näihin bileisiin, suosittelen käymään siellä silti kokemaan ja näkemään jotain erilaista.
[/q]
Ilmeisesti mun juttu nyt käsitettiin väärin, en tosin sano että ilmaisutapa olisi mitenkään ymmärrettävä, eli oma vika Mutta tarkoitus ei ollut mollata tai dissata Club Funia, Sohvaa, tai mitään muuta Mikkelin bileorganisaatiota, päinvastoin, big thumb up näille.
[q]+ ehkäpä muutama ylläri :)[/q]
2 tapahtumaa pienessä kaupungissa ja samana päivänä, kannattaako tollasia infoja enään pihdata. Ellei kyseessä ole tyhjä hypetys..
[q]antOn, 8.5.2006 09:34:
---
+ ehkäpä muutama ylläri :)
---
2 tapahtumaa pienessä kaupungissa ja samana päivänä, kannattaako tollasia infoja enään pihdata. Ellei kyseessä ole tyhjä hypetys..
[/q]
Niinpä ;)
Mulla ei oo mitään hajuu ylläreistä. Mitä lie
Eli tänään täällä kylässä on ihmeellisesti tunnelmaa, kun kahdessa paikkaa tapahtuu samaan aikaan. Käykääpäs katsomassa mitä paikat tarjoavat!
Vieläkun nämä tapahtumat olisi perjantaina niin tavan duunarikin voisi kammeta paikalle..
Eikohän sekin ihme kohta tapahdu
Onks tää nyt se kuuluiiiisa sohva :D heyy c"mooon it"s only one life *joo**aplodit*
Ehkä tää "Sohva" on se "kuuluisa" Sohva... life is sweet
Onks tää the sohva mis kukaan ei juo tai juota alkomahoolia yms?
UNIK - Sohvassa ei koskaan juoda alkoholia... Yleisö ei ymmärrä sitä... ei promoottorit ja varsinkaan ravintola ei silloin ole samalla linjalla... olet sekoittanut sen johonkin toiseen... ;)