Rabbit Hole part 1 1.4.2006 @ Kuopio
pientä meloodista ja ehkä vokaalillista progee tulossa miun suunnalta tjsp. :)
no ou jee jotain actionia kuopiossakin :) katellaan katellaan josko sitä tänne vaikka eksys saattaa olla että tuun morjestaan vanhoja kuopiolaisia tuttujani
toivottavasti tää ei oo aprillia, eläköön kuopio!
[q]Jimmyfi, 23.3.2006 14:56:
pientä meloodista ja ehkä vokaalillista progee tulossa miun suunnalta tjsp. :) *jännittää vähän*
[/q]
Pari tuntii pari tuntii
jännittäää :D
Loistavat oli kekkerit vaikka alku illasta kyllä alko jo hieman epäilyttää... parilla viimesellä tunnillahan porukka jo tamppasi oikein kunnolla. Itsellä vaan oli mieletön pääkipu.. tulipahan silti katottua loppuun :)
Kuvia muuten olis tulossa...
Bileet olivat mukava yllätys... Onneksi paikka toimi!!! HYVÄ HYVÄ1*tanssittel*
Mukavaa olj ja kiva soitella vaikkakin suht tyhjälle paikalle :) mut soitinpas :) hehe harmi vaan että piti lähtee aikaisemmin mutta olinpas aikaiseen aamulla töissä :D odotellaan kuvia twinbyteltä <3 ps asentelen sen gallerian tohon serverille .. hmm nyt :)
Ihihii, mä olen niiiiin iloinen eilisen johdosta :) Suurensuuret kiitokset kaikille soittajille, talkoisiin osallistuneille sekä laitteiden lainaajille! Oli todella kivaa eikä ilman teitä oltaisi pärjätty :)
Vaikka kestikin oman aikansa ennen kuin ihmiset innostuivat tanssimaan, se olikin sitten näkemisen arvoista tuossa paikassa. Jotenkin ainakin henkilökohtaisesti sain lisäkiksejä siitä, että poikettiin k-klubin normitavasta viettää iltaa eli todellakin saatiin ihmiset tanssimaan *sydän* Tosin hivenen hienosäätöä kaivataan jatkossa, sillä paikan lattialla hyppiminen hypityttää aika lailla myös neuloja soittaessa, mihin ei juurikaan oltu varauduttu.
Eikä tullut se naapurin setäkään valittamaan melusta
jeps eli en päässy täl kertaa tulemaan mutta ehkä ensi kerralla. lähettäkää mulle kans tietoi uusista bileistä vaikka tuohon astar__@hotmail.com koska se mun entinen osote ei toimi säätöä taas näiden mailien kanssa :(
onneksi olkoon onnistuneista pippaloista ^.^
Kröhöm... Juu oli kyl mahtavat kekkerit. Ylitti odotukset täysin! Musiikki oli hyvää ja tuli sopivalla volalla. Mukava oli jutella ja tutustua kuopion skenettäjiin