Tulevat menneet tapahtumat: Colors Festifail 2008 6.9.2008
Tulin nostamaan tän taas. Koska nauran yhä.
[q]Niklas N., 23.3.2006 12:06:
sammunut kolera blokkas taas pääsyn dösän vessaan
[/q]
äiti, mä oon raskaana!!112
onx kuvii??!!1
Ihan sairaan hyvä bussireissu taas, kiitokset Pertille. Vittu et Defa oli kännissä. *känni*
edit: Freja: voi sviddu, bileisiin on aikaa viel 1½ viikkoo, luuletsä ettei noilla kuvaajilla oo parempaa tekemistä kun muokata kuvia tää aika. Pientä rajaa.
[q]Freja, 23.3.2006 12:08:
onx kuvii??!!1
[/q]
No niitä kuvia on kyllä tulossa, miks helvetis ihmisten pitää aina olla heti vaatimas kuvia, hyvä et kotiin on ees ehtinyt! Niitä täytyy editoidakin vielä!
Malttia ihmiset!
[q]JussiS, 23.3.2006 12:10:
edit: Freja: voi sviddu, bileisiin on aikaa viel 1½ viikkoo, luuletsä ettei noilla kuvaajilla oo parempaa tekemistä kun muokata kuvia tää aika. Pientä rajaa.
[/q]
Näin se kuuluu tehdä ! :D
Niin, ja vesi maxoi ihan liikaa :( Kunnes joku tajusi täyttää pullon vessan hanasta \o/
Lattia oli tahmee ku tavixet heilui juomiensa kanssa, ja tumppasivat röökit mun olkapäähän!
*itkuraivoil*
[q]OCS, 23.3.2006 12:13:
Niin, ja vesi maxoi ihan liikaa [/q]
Joo tän mäkin huomasin! Ja si se oli viel lämmint kraanavettä!
[q]Freja, 23.3.2006 12:14:
Joo tän mäkin huomasin! Ja si se oli viel lämmint kraanavettä!
[/q]
Lämmin kraanavesi on kyllä kaiken pahan alku ja juuri. Siis tiedäxä, mun ilta meni ihan piloille tuon takia :'( Ja ne kaikki muut ihmiset oli vain mun tiellä.
Edit: Pitäisikö jo ennakoida ensi vuoden Pacifiquet, ja perustaa sille samanlainen topic?
Joo ja jo on kumma ku en päässy jonon ohi ees vaik mä oon housenationin kunniajäsen
[q]Freja, 23.3.2006 12:12:
No niitä kuvia on kyllä tulossa, miks helvetis ihmisten pitää aina olla heti vaatimas kuvia, hyvä et kotiin on ees ehtinyt! Niitä täytyy editoidakin vielä!
Malttia ihmiset!
[/q]
Mielestäni Freja esitti täysin asiallisen kysymyksen koska niitä kuvia on saatavilla! Ei sinulla ole oikeutta antaa tuollaista palautetta hänelle!
Ainii, mun persettä puristettiin. En tiedä miten kestän elää sen kanssa.
proteus oli paras!
eiku
siis huhhu mitä musaa! polvet ihan riekaleina ja sukat kulu puhki, ny ei pysty muuta kirjottelee... ps. oli muuten vähän kuutamolla ne pukupellet turistit, onneks ei montaa ollu!
:D
multa katos laukku. siellä oli mun aspirinit, todella kallis
kamera, muutama saamani promo-cd ja 150 rahaa.
voisko joku palauttaa jos löytyy?
[q]k1mm0, 23.3.2006 12:26:
multa katos laukku. siellä oli mun aspirinit, todella kallis
kamera, muutama saamani promo-cd ja 150 rahaa.
voisko joku palauttaa jos löytyy?
[/q]
toivottavasti löytyy!
Mut siis missä ne kuvat.
sammunut kolera blokkas taas pääsyn dösän vessaan
miks niitä lasereita ei käytetty kunnolla, viuhto katossa vaan kokoajan??