CLUB RED 24.3.2006 @ Turku
David West! Kyllä Turkulaisia nyt hemmotellaan! *sydän*
..mut huono päivä mulle..ei pääse tulemaan.. :/
..onneks tulee Dance Republicit!*tähti*
Whoah, fuck me sideways!*kuolaa*
Täällä nähdään!*joo*
tänne on kyl raahauduttava paikalle.
[q]nenna, 4.3.2006 14:24:
David West! Kyllä Turkulaisia nyt hemmotellaan! *sydän*
..mut huono päivä mulle..ei pääse tulemaan.. :/
..onneks tulee Dance Republicit!*tähti*
[/q]
Veit suoraan sanat suusta. Harmi, ku ei pääse paikalle, mut onneks DR:t on tulossa. Pitäkää hauskaa kaikki kynnelle kykenevät, mä meen Lpr:aan soittamaan.
Flyerissa oli "paraatipuolella" väärä päiväys (23.4.), mutta onneksi tämä onkin jo nyt pe!
edit: numeroiden tunnistaminen voi olla vaikeaa...
Sorry tuosta väärästä päivämäärästä. Mitä tästä opimme? Ei pidä koskaan täysin luottaa painettuun sanaan. Netistä löydät totuuden.
öööh tietääkö kukaan onko ennen kello 24:jää ilmanen sisään vai maksaako aina 5e?
[q]ile, 23.3.2006 11:47:
öööh tietääkö kukaan onko ennen kello 24:jää ilmanen sisään vai maksaako aina 5e?
[/q]
Kotisivujen mukaan on free in klo 24 asti
nyt tuli vähän sellanen kutina, et turku kutsuis tänään
[q]SA-TomTom, 24.3.2006 16:46:
nyt tuli vähän sellanen kutina, et turku kutsuis tänään
[/q]
Joo, jooj
[q]jeesboks, 24.3.2006 17:04:
Joo, jooj
[/q]
Joo, jooj
tännepä tänne kohta kiitäen
joo tänne rinneradion jälkeen...(kutsuja mukana!) ;)
Jeps, oli ihan kivaa. Paljon tuttuja paikalla. Musiikki oli kan ihan jees jah eipä täs kauheesti muuta osaa tähän aikaan sanoa. Jokunen kuvatus ilmestyneen ens viikolla eetteriin.
oli kyllä niin kivaa kiitos kaikille tutuille*plur*
jeps ei jostain syystä ollut hauskaa lähin aikasemmin pois
Tulin siinä kahdentoista pintaan paikalle joten missasin Defan, JayPee soitti hiton hyvän warm-up setin, kehittyi loistavasti loppua kohden ja olihan rullaavia biisejä! Mr.West soitti sitä mitä odotinkin, ihan kivaa soundia, parani loppua kohden muutamaan todella kovaan biisiin, Moguai - U Know Y (Starecase mix) ja Green Velvet - La La Land - Filterheadz mixin muistan ainakin kuulleeni.
Toivottavasti ei tuu nyt suolattua ketään klubbarilaista, huvitti vaan illan päätyttyä kun seisoskelin siinä dj-kopin oviaukolla ja yksi kaveri kysyi että pääseekö tästä ohi jututtamaan tota Adam Westiä
Mitäs muuta, humalatila oli parempi kuin hyvä ja Westillä oli mun reisilihaksen kokoinen hauis :D
Kiitos Maselle illasta ja Westin tuomisesta Turkuun, laadukasta soundia mies soittikin kuten oli odotettavissa. Jaypeelle myös iso käsi setistä, ihan perkeleen hyvää matskua hyvin soitettuna.Huomaa et on 20 vuotta takana pyörittelyä ;) seuraavia venaillessa..
Herra West oli kyllä todella positiivinen yllätys, kun ei etukäteen oikein tiennyt mitä mahtaa olla tulossa. Larry Mountains 54 ja Mode Hookersin Breathe rocks!
Muutama räpsäsy löytyypi tuolta -->http://jeesboks.1g.fi/kuvat/CLUB+RED+24.3.2006/