Päivän biorytmit

Back to häröily O

Vähän samanlaista hömppää kuin horoskoopit mutta kuitenkin erilaista, biorytmit seuraa älyllistä, tunteellista ja fyysistä vireyttä ja kokoaa niistä eräänlaisia yhteenvetoja. Voit löytää oman biorytmisi astro.fi-sivustolta kirjautumalla sinne sisään ja antamalla syntymäaikasi.

http://www.astro.fi/

Mun tänäinen biorytmi:

Yllättävät henkilökohtaiset erimielisyydet saattavat aiheuttaa tänään suuria ongelmia, ellet tietoisesti lataa itseesi tupla-annosta itsehillintää. Fyysinen jaksosi on matalassa vireessä ja Tunnetaso kriittisessä vaiheessa, joten älyllinen ajattelusi on vaarassa jäädä pahasti alakynteen heti kun läsnä on toinen ihminen sinun lisäksesi. Tänään kannattaa suorastaan välttää muita ihmisiä ja hakeutua vain omaan seuraasi hyvän kirjan tai jonkun muun aivoille purtavaa antavan tekemisen parissa.

Sinänsä hassua - menin tonne sivustolle koska mulla oli just tämmönen olo ja ajattelin että sattuiskohan olo täsmäämään rytmien kanssa, ja kyllähän ne näyttää täsmäävän. Saatanpa ottaa näistä neuvoista vaarin ja jäädä kottiin illalla.

Eli vähän kuin horoskoopit, mutta pahempia koska ympäripyöreiden sopii-mihin-tilanteeseen-vaan -juttujen sijaan kehotataan tekemään asioita?

Mitä jos missaat jotain tärkeää siksi että biorytmi käski lukea kirjaa?

[q]Juhgu, 11.2.2006 17:01:
Eli vähän kuin horoskoopit, mutta pahempia koska ympäripyöreiden sopii-mihin-tilanteeseen-vaan -juttujen sijaan kehotataan tekemään asioita?[/q]

Kyllä niissä "paremmissa" horoskoopeissakin kehotetaan tekemään asioita tai jättämään tekemättä

[q]Mitä jos missaat jotain tärkeää siksi että biorytmi käski lukea kirjaa? *nauru*[/q]

No on sitä aika monta muutakin "huonoa" syytä tehdä asioita tai jättää tekemättä; ihan yhtä todennäköistä on kuitenkin että tapahtuu jotain positiivista kuin että tapahtuisi jotain negatiivistakin (eli toisin sanoen omasta näkökulmasta ja asennoitumisesta kiinni)

Fair enough. :) Onko kyse nyt siis tuosta "viikkovillitys" -kohdasta vai mistä?

Pakko myöntää että kyllä sen lukemisesta ainakin tuli positiiviselle tuulelle, kun sattui niin hauska yhteensattuma kohdalle.

[q]Juhgu, 11.2.2006 17:11:
Fair enough. :) Onko kyse nyt siis tuosta "viikkovillitys" -kohdasta vai mistä?
[/q]

Viikkovillitys taitaa olla ihan vaan viikon perushoroskooppi - sinne pitää syöttää omat tiedot mm. syntymäaika ennenkuin voi lukea biorytmit, kai Oon ite ollu jäsenenä niin kauan etten muista miltä se näyttää jollei ole loggautuneena sisään

Mun biorytmi kans tuntui ihan itseltäni, ja kaikki muukin mitä löysin tuolta sivulta aivan loistavaa, aivan loistavaa.

Mulla taasen meni ihan harakoille...(hyvä fyysinen ja henkinen vireystaso in my ass). Joku pieni vivahdejuttu sit pitikin paikkansa, ihan kuin näissä kosmisissa jutuissa yleensäkin.

O