DanceteriA 11.2.2006 @ Helsinki
http://img375.imageshack.us/img375/2509/danceteriafeb8sx.jpg
[iso].:DANCETERIA:.SATURDAY:.11.:02:.2006:.[/iso]
Real love, I know I wanna have one
real love, gonna try and get some
Real love, Everybody needs one
real love, got to have real love
(Jody Watley - Looking For a Real Love / Chus&Ceballos mix)
[iso].:Danceteria @ Birdie / Basement, Annankatu 10 Helsinki. Tickets 3. Resident DJ Mr.A. Lights by Unik. Open 23-04. Agelimit 22 years. Welcome:.[/iso]
[iso]HUOM. KANTISBILEET KLO 21 - 23, SISÄÄNKÄYNTI AINOASTAAN KUTSULLA TAI NIMILISTALLA![/iso]
toitä eli ei pääse mut kyl danceterioit riittää <3
vapaata ja tänään rikkoutuu mun tipaton..uujee*känni*
antin tahdissa hurmokseen.
Muutama tunti vaan enää ja sit taas mennään
Ai ku haluis, mut jaksaako sitä kuitenkaan. Elämän vaikeita valintoja.
Kadonnut hopeinen Panasonic Lumix FX9 digikamera. Illan aikana tuli pyörittyä niin Birdien ylä- kuin alakerrassakin. Jos joku on löytänyt, laittaisitko mulle privaviestiä, kiitti!
Hikinen ja humalan huuruinen ilta... Hyvää musaa, hyvää fiilistä, hyvää juomaa ja mukavia ihmisiä sounds like a party. Kiitos ja kumarrus*aplodit**piis*
[q]kissi, 13.2.2006 17:52:
Kadonnut hopeinen Panasonic Lumix FX9 digikamera. Illan aikana tuli pyörittyä niin Birdien ylä- kuin alakerrassakin. Jos joku on löytänyt, laittaisitko mulle privaviestiä, kiitti!
[/q]
:(
toivottavasti löytäjä on rehellinen ihminen ... nyt voisi joku tehdä ystävänpäiväteon :)
Niin voisi!
kiitos ja anteeksi *känni*
[q]kissi, 13.2.2006 17:52:
[/q]
Olet varmaan kysynyt jo birdien henkilökunnalta?
Toivottavasti löytyy, kurjaa tuollainen katoaminen :(
Joo, sähköpostia olen laittanut ja pitää sitten vielä keskiviikkona soittaa, kun Birdie taas avoinna.
[q]kissi, 14.2.2006 18:32:
Joo, sähköpostia olen laittanut ja pitää sitten vielä keskiviikkona soittaa, kun Birdie taas avoinna.
[/q]
Ovat kai tänäänkin auki, ainakin mainostivat ystävänpäiväbileitä... vink-vink
[q]daffy, 14.2.2006 19:46:
---
kissi, 14.2.2006 18:32:
---
Ovat kai tänäänkin auki, ainakin mainostivat ystävänpäiväbileitä... vink-vink
[/q]
Juu, kiitti vinkistä. Soitin, mut turhaan.