Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

Just Cause 2 näytti kaverin luona sen verran hilpeelle, että piti oikeen tilata mokoma.

oli muuten ihan hyvät ääninäyttelijät tossa god of war 3:s, totaaliputoaminen ku herculeksen äänenä oli Kevin Sorbo :D elijah wood:kin sai kiitosta lopputeksteissä, onks kellään mitään hajua kenen äänenä hän toimi?

god of war 3 läpi. ihan helvetin eeppinen lopputaistelu zeusia vastaan, huhhuh..

Bioshock 2 (Xbox 360)

Ihan mukiinmenevää, mutta ehkä hieman ontompi verrattuna ekaan osaan. Mutta kyllä tuota tulee pelattua - ja onkin jo pelattu:)

Ei helvata! Luulin jo että tässä osassa ei ole niitä sähköpiuhoja joita voi ampua seinään kiinni. Mutta niitäpä löytyikin äsken! Niin ja siis peli on Bioshock 2.

[q]Wolverine, 20.3.2010 15:51:
---

noloa myöntää mut ps3 on mun eka sonyn valmistama konsoli nii en oo pelannu aikaisempia osia ;(
[/q]

Kuomaseni, ei hätää: mä en edes ole pelannut yhtään noista :), mutta muistelisin vain kuulleeni, että jo aiemmissa osissa oli reipas k-18 meno, ihan jo muunkin sisällön kuin suolenpätkien puolesta. :) (tekisi ehkä vähän mieli ostaa PS3 muiden konsolien rinnalle... neuvottelut emännän kanssa aika pahasti kyl kesken, pitänee soittaa valtakunnan sovittelijalle :DDD )

Mutta joo tosiaan tohon sun alkuperäiseen viestiin liittyen, niin on kyllä todella jees, että jengi saa nykyään menemään julkaisijan tahdon läpi tonkin osaston. Se on vaan vähän harmi, että vaikka peleissä mutuen saisi tapahtua mitä vaan, niin se alastomuus on monissa maissa niin paha tabu, ettei julkaisijat oikeen mielellään taivu. Mut toi peli nyt myy kuin häkä jokatapauksessa, niin Sonykin varmasti ollut sitä mieltä, että antaa poikien olla poikia ja toteuttaa itteään täysillä ;)

Wildstar ostettu ennakkoon!
Pääsis betaa testailemaan, kun tuo sen loppuun asti lataa!

ja ostin pleikkari kolmosen, kun nelosia ei mistään löydy!

pientä varoitusta falloutti 3:n pelaajille..spoiler varoitus!

http://www.ydinjoukko.com/?p=906

noniin tulihan sieltä muutama iso pommi:

http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-zelda-skyward/101468

pelisarjan pitkäaikaisena fanina näyttää hyvältä, tosin eihän tässä mitään NIIN mullistavaa ole.. muistan vieläkin vuoden 2004 reaktion kun sarja uudistu ihan totaalisesti, sitä tunnelmaa ei oo kyl ollu ikinä missään sen jälkeen... tjeu:

ja aah infamous 2, dare to dream! <3

http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-infamous-2/101600

[q]Real Charly, 23.3.2010 13:15:
---
coper, 23.3.2010 13:11:
---
Real Charly, 23.3.2010 09:50:
---
coper, 20.3.2010 16:27:
Bioshock 2 (Xbox 360)

Ihan mukiinmenevää, mutta ehkä hieman ontompi verrattuna ekaan osaan. Mutta kyllä tuota tulee pelattua - ja onkin jo pelattu:)

---

Kerro mulle rehellisesti, et miten toi eroaa ykkösosasta? Onks siinä yks ase enemmän tai vastaavasti niitä "taikoja" enempi et se jaksaa kiinnostaa? Mulla on tos ykkönen hyllyssä PC-versiona enkä oo pelannu ku ehkä 1/3 ku tuli kyllästyminen. Mitä 2:een tulee ja youtubevideoihin, nii en nää mtn konkreettista eroo 2:een. :)

---

No itseä kiinnostaa tuo vapaa liikkuminen ja voi tehdä asioita oman ajan mukaan (vrt. Falloutit). B2:ssa eivät myöskään viholliset spawnaa yhtä tehokkaasti ykköseen verrattuna, eli vähän paremmin on aikaa hengittää.

Nyt on peliä tehkottu sen verran että mulla on aika kasa eri plasmideja/aseita/ym.. joten mielenkiinto vain syvenee:) Kyllä tämä aika samaa huttua on yköseen verrattuna, mutta hyvä peli silti jota jaksaa tahkota!

---

Sitte oon saanu tosta 2:sta youtuben perusteella ihan väärän kuvan. Noista videoista päätellen toi on yhtä putkijuoksi ku edeltäväki. Mut pitää ite kokeilla. Taidan olla vaan liika skeptinen. :D
[/q]

No siis tuossa ollaan veden alla, eli suljetussa tilassa, mutta vapaalla liikumisella tarkoitin sitä että ei ole pakko koko ajan mennä tarinaa eteenpäin jos ei ole pakko. Voi myös keräillä kamaa ja tapella vihulaisten kanssa kun niitä sitä mukaa spawnaa. Se juurikin on se koukku mulle.

[q]Real Charly, 23.3.2010 09:50:
---
coper, 20.3.2010 16:27:
Bioshock 2 (Xbox 360)

---

Kerro mulle rehellisesti, et miten toi eroaa ykkösosasta? Onks siinä yks ase enemmän tai vastaavasti niitä "taikoja" enempi et se jaksaa kiinnostaa? Mulla on tos ykkönen hyllyssä PC-versiona enkä oo pelannu ku ehkä 1/3 ku tuli kyllästyminen. Mitä 2:een tulee ja youtubevideoihin, nii en nää mtn konkreettista eroo 2:een. :)
[/q]

No itseä kiinnostaa tuo vapaa liikkuminen ja voi tehdä asioita oman ajan mukaan (vrt. Falloutit). B2:ssa eivät myöskään viholliset spawnaa yhtä tehokkaasti ykköseen verrattuna, eli vähän paremmin on aikaa hengittää.

Nyt on peliä tehkottu sen verran että mulla on aika kasa eri plasmideja/aseita/ym.. joten mielenkiinto vain syvenee:) Kyllä tämä aika samaa huttua on yköseen verrattuna, mutta hyvä peli silti jota jaksaa tahkota!

http://uk.gamespot.com/pc/action/medalofhonor/video/6253607/medal-of-honor-tier-one-trailer

^
tuon näköinen peli Warhammer 40K:sta tai edes Starcraftista, plzzzz 1G! :P

Remedyn Matias Myllyrinne puhuu firmasta ja Alan Wakesta:

http://www.eurogamer.net/videos/dice-2010-matias-myllyrine-of-remedy

[q]Ergilion, 13.5.2010 14:14:
helvetti, tää sais kyl tulla myös koneelle
[/q]

Hih, nyt vasta huomasin, että täähän on tullut steamiin pari päivää sitten *plur**plur*

Ostoskoriin lähti että heilahti!

aika yllärinä tuli

Dungeon Siege 3
o/ Plurts! vaikka gas poweredin sijasta pelin tekee square/obsidian ni kyl joutuu ostaan kun chris taylor on valvomas tuotetta <3

uudemmista cod4 ja enemy territory: quake wars ja vanhemmista cod ja project igi

Alen Wake vaikuttaa kyl varsin hyvältä, ainakin muutaman tunnin pelailun perusteella.

[q]placiq, 9.6.2010 19:52:
Alen Wake vaikuttaa kyl varsin hyvältä, ainakin muutaman tunnin pelailun perusteella.
[/q]
itelle toi oli kyl pettymys, voisi melkein myydä / vaihtaa tuon pois

Metal Gear Solid 4

O