Iron Raver 14.9 helsinki

Back to tapahtumat O

IRON RAVER 14.9 hellsinki
IRON RAVER - harder,faster

Dj´s

main arena
PROTEUS (säde,tuska,inferno,logic UK)
NEON (säde,tuska)
FRIIK (säde,tuska)
OCTAN (tuska)
KARRI K (holamafia,tre)
CRISS (labyrinth,hardcore dreamteam)

industrial lounge
KRIS KYLVEN (atomic reactor records)

14.9.2002 klo:20.00 - 03.00, K-18
Tickets:advance 6e+bf from street beat,8e from the door
Gloria pieniroobertinkatu 12

No ohhohh... Ei tänne kyll taida uskaltaa tulla...

TÄNNE NÄIN!!!..... täs on kyl semmoset bileet jossa tulee taas tampattua jonkin verran...... ja pääsee taas kuntelee octan:in settii........ *ökkö*

*sydän*

Ehdottomasti ollaan tulossa......Ei voi jättää väliin.....

Terkkuja!!!Aivan varmasti oon tuolla!!!!*pyytää jo päivää vapaaksi*;)
ps.tidy joko nähdään??;))*vink*

hyperventilaatio:[q]Ohhoh, tapahtuman tiedot tuli mut kysymykset jäi.*voiei*
Eli onkohan tätä tapahtumaa järjestetty aikaisemmin, esim. viime vuosina? Ja tietysti- KAIKKI klubituslaiset sinne!*hih**hih**hih**plur*[/q]

siis miten _tätä_ tapahtumaa? one-off bileet.. vaan ei ensikertalaisiltä tyypeiltä eikä korkkaamattomassa paikassa...

Pakko kai se on tulla käymään kattoo mitä mainostaa??
pojat pani mun auton ikkunaan A3 "julisteen" kyseisistä bileistyä

no eihän noin maukasta meininkiä voi skipata.. sinne siis..

Siis kyllä mua alkoi tietyistä syistä (syystä) nämä bileet kiinnostaa. Täytyy ehkä käydä vilkaisemassa.

2 viikkoa enää kemuihin*ökkö*

Onko kellään tietoa soittoajoista eli kuka soittaa ja monelta...olis kiva tietää ettei tuu liian aikasin...ehtisi vaikka Hallmarkissa käväistä....Kiitos jo etukäteen....=)
*joo**joo**joo**joo**heiii*

1 viikko ja 1yö*hymy**hymy*

Jaa pitäiskö munkin sitten vääntäytyä tonne. Luulenpa että samasta syystä kuin Katrinan...

Ja sit kans Octan tykität koko rahalla, prkl

Janne:[q]Jaa pitäiskö munkin sitten vääntäytyä tonne. Luulenpa että samasta syystä kuin Katrinan...

Ja sit kans Octan tykität koko rahalla, prkl *nauraa*[/q]

Miten niin Octanin vuoksi?

itelles...

Näitä bileitä ei voi missata, piiitkästä aikaa hieman rankempaa musiikkia tiedossa ja koko illan!!!! Hihhei... ottakaa ihmiset pitkästä aikaa kameroitakin mukaan kun olisi niin kiva jos tulisi taasen uusia bilekuvia nähtäväksi.*pelle*

Kyl kyl, tänne tullaan!
Eniten kiinnostaa se mitä matskua Octan aikoo veivaa kasaan...

Tänne todellaki nostamaan hikeä pintaan, mikä ei pitäis olla liian vaikeet Glorias.. Sääli vaa noi sulkemis ajat, ku tällasel kokoonpanol ois mielellään juhlinu vaik aamuun asti, mut kaupungin määräykset..*suru* kerranki halpa tapahtuma..

Joo, tänne! Starletti alle ja menoks.Onkohan mun lippu jo haettu....? *täh**häh*

HC ei jätä ketään kylmäksi*pahis*
HC-edustus paikalla täälläkin*igor**igor*

O