P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- ...
- 81
- Seuraava »
[q]jago, 4.3.2006 11:38:
ööh niin. miksi ihmeessä studiossa alkaa show wasta 5 jos tuolta kestää about tunnin pois?? eli mehän ollaan siellä 3 aikaan??[/q]
Eikös tää oo joku ihan lakitekninen juttu et jatkot alkaa (yleensä) klo 05?
[q]x3n0g3n, 3.3.2006 05:55:
no kun täs nyt kävi silleen että... / would you believe...
kuukausia sitten vastahakoisesti sinkuksi jäätyäni asetin riman itselleni (turhan) korkealle. lukuisia viehättäviä olentoja olen pitänyt enemmän kavereina kuin mahdollisina seuraajina upealle suhteelle kunnes... näin kuvankauniin neitokaisen urheilukaupassa jossa tämä osti bikinejä. rohkaisin mieleni ja kommentoin kohteliaasti, että neidille sopisi mielestäni paremmin sinisävyiset. tulimme hyvin juttuun ja lopulta hetken mielijohteesta kysäisin, että saisinko nähdä hänet kyseiset bikinit päällään kantani varmistamiseksi jos siihen tarjoutuisi hyvä tilaisuus. hän lupautui luullen ehdotusta varmaankin läpäksi. kaivoin esille pacifique-lippuni, kirjoitin puhelinnumeroni taakse ja ojensin hymyillen. hän otti lipun vastaan, tutki hetken ja hymyili takaisin nyökäten. diili astui voimaan. suuressa viisaudessani en toki ajatellut, että liputhan saattavat olla loppuunmyytyjä enkä saa itselleni uutta. olen nyt metsästänyt sellaista läkähtymiseen asti. kyseinen neitokainen tuskin soittaa jos en "vaivaudu" paikanpäälle. mitä tehdä kun unelmieni nainen on so close yet so far?
nöyrästi siis pyydän apua mahdollisuuteen! jos joku tätä lukeva haluaa myydä lippunsa, ottakoon hetihetiheti yhteyttä!
ps. uikkarit löytyy!
pps. vipistä se ois varmaan hyvä iskeä ;)
[/q]
no nyt sait lipun
[q]Jna, 4.3.2006 07:41:
Meen kyl salille mut sekin on vast sit 11.00.. Mä kyl taidan syödä ananasta vaan..*nauru*
[/q]
ja raejuustoo.
Huomenta murmelit ja vesinokkaeläimet*sydän*
Mulla ei ainakaan ole ongelmaa että menispä päivä äkkiä. kun on pakko ehtiä tekee kaikki jutut ennen lähtöä niin oispa sitä aikaa vielä enemmänkin! Taidampa alkaa meikkaan*tirsk*
Toivottavasti vesi ei ole kylmää, iik!
[q]KittyCleo, 4.3.2006 11:35:
Toivottavasti vesi ei ole kylmää, iik![/q]
Niin joo tää ois kiva jos ois lämpimämpää ku aikasempina vuosina, porealtaat ja sit se lastenallas on ollut ainoita lämpimiä :D Tosin eipä taida olla ilmaista lämmittää niitä muutamia litroja mitä tuollakin on, joten tuskimpa muutosta tapahtuu.
hitto mua jänskättää jo kunnolla. otin vasta 7.30 dösän. en tajunnu kattoo monelta tuo aukee*nyyh*
2.30 dösällä pois
[q][Nuclear], 4.3.2006 11:39:
---
jago, 4.3.2006 11:38:
ööh niin. miksi ihmeessä studiossa alkaa show wasta 5 jos tuolta kestää about tunnin pois?? eli mehän ollaan siellä 3 aikaan??
---
Eikös tää oo joku ihan lakitekninen juttu et jatkot alkaa (yleensä) klo 05?
[/q]
ei tuossa oo mitään järkee. siis me odotetaan muka pakkasessa 2h että päästään jatkoille. eikös siinävaiheessa ihmiset oo jo hankkinut omat jatkonsa*ding*
[q]jago, 4.3.2006 11:41:
ei tuossa oo mitään järkee. siis me odotetaan muka pakkasessa 2h että päästään jatkoille. eikös siinävaiheessa ihmiset oo jo hankkinut omat jatkonsa*ding*[/q]
On ja kerinny jo sammumaankin... ;)
[q]AlexS, 4.3.2006 10:33:
Ei mulla muuta ku...
"Sun is shining, the weather is sweet, yeah
Make you wanna move your dancing feet now"
[/q]
mä oon sateenkaari myöööös!!!
http://www.alkoonasappina.com ;P
okei. toi on vaan idioottimaista. siis oikeesti jos tuolla on joku 15asteen pakkanen en tosiaan jää 2 tunniksi venaamaan ulkopuolelle*grr*
studio? mihin jatkoillee olette menos?*täh*
[q]weekid, 4.3.2006 12:13:
studio? mihin jatkoillee olette menos?*täh*
[/q]no joo jos dösä on siellä tarpeeksi aikaseen voisi yritää viellä johonkin baariin ja venaa sittne vaan tunnin ulkona
[q]artturi, 4.3.2006 12:10:
---
jago, 4.3.2006 11:59:
okei. toi on vaan idioottimaista. siis oikeesti jos tuolla on joku 15asteen pakkanen en tosiaan jää 2 tunniksi venaamaan ulkopuolelle*grr*
---
-3
[/q]
tällähetkellä -4.4 mutta kyllä se yöllä varmasti kylmenee
Ei mulla muuta ku...
[/q]
Tuli muuten just tuol crossing tunnilla äsken toi biisi ja ai että sai vehje kyytiä!
En tiedä onko muut huomannut mutta toi klubituksen kalenteri ilmoittaa, että bileet alkais klo 19. Pacifiquen omat sivut sanoo klo 19:30. Älkää sekaantuko tai tulee puolituntia ylimääräistä jäätymistä
Meinasin itse erehtyä..
en tiedä oonko sokea, mutta onko soittoajat julkistettu? :)
[q]Angel05, 4.3.2006 13:51:
No niin... Jollekin hypermukava ilta luvassa eli 1 kpl lippua vailla omistajaa hintaan 33 , p. 0503632682
[/q]
Onhan tolle oma aiheensakin täällä: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=47968;hae=pacifique;pid=733486#733486
Ja kannattaa myös kysästä varmaan sanoma-boksissa jos joku kiinnostunut sattus suoraan nappaamaan täkyyn.
[q]Hyzenthlay, 4.3.2006 12:57:
en tiedä oonko sokea, mutta onko soittoajat julkistettu? :)
[/q]
ei taida olla ... tai sit mä myös olen sokea
toivottavasti löytyy paikanpäältä :)
Ei mulla muuta ku...
[/q]
"When the mornin gather the rainbow, yeah, yeah
Want you to know, Im a rainbow too now"
*plur**sydän**sydän**iloinen**hihu**joo*
Tuleehan se tänäkin vuonna, tuleehan?