P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

Jos jollain on lippu (tai useampi) myynnissä niin soita!
040-5934646

On pitänyt käydä siellä parina viime vuotena, mutta on aina jostain syystä jäänyt väliin...
Jos jostain vielä saisi lipun niin olisi aika kova, pääsisi kerrankin itse tapahtumaan eikä tarttis vain tyytyä siitä puhumiseen.

[q]demonchild, 3.3.2006 19:16:
Oot sit viisaasti vesillä tai tapaajahai syö..
[/q]

hyvä että muistutit! otan pelastusliivit, äyskärin ja melan mukaan ja jätän ton kaljakorin himaan...

kylla ottaa paahan et joutuu missaan naa! bikinejakin olis kolmin kappalein kaapissa

TICKET UPDATE

Pacifique on virallisesti loppuunmyyty kaikista ennakkomyyntipisteistä. Ovella ei myydä lippuja. Olemme myös jälleen saaneet haltuumme väärennettyjä lippuja joten olethan tarkkana mikäli olet ostanut lippusi muualta kuin virallisista ennakkomyyntipisteistä - myös ovella ollaan tarkkana.

[q]okiru, 3.3.2006 12:18:
Ah huomenna o/

Tsekkauslista:

[x] 2 numeroo pienemmät speedon uikkarit
[/q]

Mä voin olla illan virallinen tarkastaja:

"ja kummassa lahkeessa herralla roikkuu tänään"

[q]jago, 4.3.2006 11:59:
okei. toi on vaan idioottimaista. siis oikeesti jos tuolla on joku 15asteen pakkanen en tosiaan jää 2 tunniksi venaamaan ulkopuolelle*grr*
[/q]

-3

[q]ville, 3.3.2006 22:05:
---
okiru, 3.3.2006 12:18:
Ah huomenna o/

Tsekkauslista:

---

[/q]
jos speedot on kaks numeroa pienemmät ku pitäis ni se tuskin hirveemmin roikkuu. Tai jos roikkuu ni ei sit enää lahkeessa :D

[q]mayah, 4.3.2006 07:40:
---
Jna, 4.3.2006 07:39:
Oho, joutu herää jo kun ei enää malta nukkua. Nyt aika sit matelee..

---

Äläpä :D Pitäisköhän sitä viel lähtee aamulenkille tai jotain? Tietty tos ois toi karkkipussikin, et vois mennä sohvalle istuu... En osaa päättää.
[/q]

Meen kyl salille mut sekin on vast sit 11.00.. Mä kyl taidan syödä ananasta vaan..*nauru*

[q]serotonot, 4.3.2006 00:18:
---
ville, 3.3.2006 22:05:
---
okiru, 3.3.2006 12:18:
Ah huomenna o/

Tsekkauslista:

---

---

jos speedot on kaks numeroa pienemmät ku pitäis ni se tuskin hirveemmin roikkuu. Tai jos roikkuu ni ei sit enää lahkeessa :D
[/q]
mulla roikku kun en tajunnu ostaa liian pieniä. toivottavasti nää on sopivasti liian pienet mitkä nyt ostin. en haluu näyttää kulliani ihan kaikille(monelle kyllä*lmao*)

[q]okiru, 4.3.2006 00:35:
---

---

Mut jos roikutan sen speedojen sivusta ulos? Tykkäisikkö? ;)
[/q]
No sitä tässä vähän niinq ajettiin takaa.

Tottakai tykkäisin. Enemmän ku mistään muusta ikinä.

Joo, hereillä ollaan ja aikaa ja matkaa on vielä kovin paljon... *eikä*

[q]Hyzenthlay, 4.3.2006 10:12:

En oo siis ainoo :O tarkotus oli nukkuu myöhään, jotta jaksaa mennä koko yön, mut pomppaan puol 9 sängystä ylös ja fiilis on "koska lähetäänn???"
[/q]

No et

kohta se alkaa.eihän tässä malta edes mennä nukkumaan.

JEE!!!! Tänään on se päivä!!!*jiihaa**jiihaa**aplodit**tanssittel**jiihaa**jiihaa**aplodit*
Enää 3 tuntia duunia ja saa alkaa valmistautua illan koitokseen.... Tätä on odotettu!!
*plur**plur**plur*

[q]mayah, 4.3.2006 07:40:
---
Jna, 4.3.2006 07:39:
Oho, joutu herää jo kun ei enää malta nukkua. Nyt aika sit matelee..

---

Äläpä :D
[/q]

En oo siis ainoo :O tarkotus oli nukkuu myöhään, jotta jaksaa mennä koko yön, mut pomppaan puol 9 sängystä ylös ja fiilis on "koska lähetäänn???"

\:D/

Remember, I'm the meetingpoint!!!

Mullon liikaakin tekemistä...Ottakaa mun tekemiset, niin mä voisin vaan odotella rauhallisena iltaa

Kohta se on

[q]Tapsa, 4.3.2006 10:15:
Remember, I'm the meetingpoint!!!
[/q]

en vois unohtaa vaikka haluaisinkin *sydän*

Ei mulla muuta ku...

"Sun is shining, the weather is sweet, yeah
Make you wanna move your dancing feet now"

ööh niin. miksi ihmeessä studiossa alkaa show wasta 5 jos tuolta kestää about tunnin pois?? eli mehän ollaan siellä 3 aikaan??

O