P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

[q]drS, 3.3.2006 15:19:
kekkasin just et mun kannattaa liikkua Tapsan seurassa mahd paljon koska se kiinnittää kaikkien huomion itseensä.. voin siis käyttäytyä huonosti ja näyttää huonolta ongelmitta!
[/q]

tai sit jos vaan on vedessä kaulaan asti?

ps alkaa muuten fiilis vähitellen kasvaa

[q]UzU, 3.3.2006 17:12:
---
Tapsa-Suomi-Tapsa =
Kaikki yksinäiset (nuoret nätit tytöt) kokoontukaa meikän tykö.
[/q]

Sä luet mun rivien välit paremmin kuin kukaan muu!
:D

Jos tänään vetäisi mäyriksen Karhua niin saisiko sillä vielä mahaa kasvatettua?

Taina kanssa löysi Raumalta helposti jotain rättejä millä peittää itsensä (osittain).

Kahtena edellisenä vuonna ensimmäiset bikinit ovat jo saapuneet tähän aikaan keväästä kauppoihin. Nyt ei mitään. Nada. Jopa henkka ja maukka petti mut. Eikä mistään löydy hepeniä, jotka edes jollakin tavalla haiskahtaisivat kesältä.

Kerrankin ottaa päähän se, että kaupoissa tarjotaan vain senhetkiseen ilmanalaan sopivia vaatteita.

[q]petraxx, 3.3.2006 18:44:
kylla ottaa paahan et joutuu missaan naa! bikinejakin olis kolmin kappalein kaapissa
[/q]Jos ny joskus tulisit sielt sivistyneestä Keski-Euroopasta takas, niin ei tarvis valittaa ;)

[q]vaavu, 3.3.2006 16:09:
Kahtena edellisenä vuonna ensimmäiset bikinit ovat jo saapuneet tähän aikaan keväästä kauppoihin. Nyt ei mitään. Nada. Jopa henkka ja maukka petti mut. Eikä mistään löydy hepeniä, jotka edes jollakin tavalla haiskahtaisivat kesältä.

Kerrankin ottaa päähän se, että kaupoissa tarjotaan vain senhetkiseen ilmanalaan sopivia vaatteita.
[/q]

Forumista, esimerkiks henkka maukasta löyty kyllä jotain bikineitä, tosin en tiiä minkälainen vaatimustaso sulla on :D Ja forumista myöskin, intersportissa vai oliko stadium, niin löyty jonkun verran bikineitä vielä pari päivää sitten. Kesähepeneitä puolestaan kannattaa käydä kattoo Indian basarista. Jos ei haittaa et on vähä erikoisempaa, niin sieltä löytyy kyllä hamosia ja mekkoja jos minkä laisia.

Hmmjaa, hyvin löyty henkkamaukasta sopivat bikinit.

[/q]

Lindexiltä (uskomatonta kyllä) löytyy yleensä aina bikineitä! ja muistaakseen pari viikkoa sitten siellä ainakin jotain oli. Viime vuonna ostin sieltä bikinit tammikuussa viime vuoden kekkereihin!

[q]Tapsa, 3.3.2006 16:59:

Mä voin kyl toimia meetingpointtina
kaikille joilla on kaveri hukassa,
yksinäiset: kokoontukaa siis meikän tykö!
:)
[/q]

Tapsa-Suomi-Tapsa =
Kaikki yksinäiset (nuoret nätit tytöt) kokoontukaa meikän tykö.

uhuhuhuhuhuhuhuuhuhuhuuhuhh menis nyt vaan nopeesti tää päivä......*igor*

[q]anniini, 3.3.2006 17:54:
---
mä oon jo varannut kohtaustolpan luota itelleni paikan! saako sua Tapsa käyttää myös tuopin pidikkeenä?
[/q]
Sovittu!
Mua saa käyttää tuopin-sisällöstä-huolehtivana-heebona!

[/q]

Joo, ja nythän on avattu kampin keskukseen paljon uusii kauppoi joissa näytti olevan mm.bikineitä ja muuta kesäsäläää..

Juu kyllä mäkin hennesiltä löysin vaatimukset täyttävät biksut. Ja lindexiltä arskat. Rantakoruja en vaan mistään löytäny, eli vinkkejä kehiin tytöt!

[q]LooPy, 3.3.2006 15:23:
---
drS, 3.3.2006 15:19:
kekkasin just et mun kannattaa liikkua Tapsan seurassa mahd paljon koska se kiinnittää kaikkien huomion itseensä.. voin siis käyttäytyä huonosti ja näyttää huonolta ongelmitta!

---

Samalla periaatteella sutkin löytää helposti. Tapsahan on ihan julmetun pitkä. Käy lähes maamerkistä.
[/q]

Hei, mä oon selvarina joten en kerää huomiota!
:D

Mä voin kyl toimia meetingpointtina
kaikille joilla on kaveri hukassa,
yksinäiset: kokoontukaa siis meikän tykö!
:)

Täytyypä lähteä shopittamaan -->

Jep, kohta poikain kanssa bikini-ostoksille. Toivottavasti löytyy!

*hymiö*

[q]drS, 3.3.2006 16:11:
---
ville, 3.3.2006 15:21:

tai sit jos vaan on vedessä kaulaan asti?
---

jotenkin sinne veteen asti pitää siirtyä..
[/q]

Oot sit viisaasti vesillä tai tapaajahai syö..

Toivon mukaan noi väärennetyt liput/myyjät jää kiinni...paskamainen juttu vaan jos on tietämättään joltain ostanut tuommoisen :/ Joku hologrammi tms. olis ehkä ollu paikallaan noissa lipuissa(?).

ihan hetki viel *sydän*

O