Dragon - Hard X-mas 16.12.2005 @ Tampere

Back to tapahtumat O

http://www.tuubi.net/jarkko.toijonen/duuni/dragon_flaba2.jpg
perjantai 16.12.2005, 22 - 04, K18, 6 @ Senssi / Tampere
Happy Hours 22-23!

Dragon Arena:

T.Rio (HooverDAMN!) -Classics set-

RX (Finrg)

Circle (Dragon, Pump'd)

Vincent Vega (Dragon, Pump'd)

Tremont -HH Classics set-

---------------------------------------------------------*pahis*

WELLCOME BACK DRAGON

Täällä vietetään synttäreitä*iloinen**tanssittel*

[q]kemuttaja, 10.11.2005 14:53:
Täällä vietetään synttäreitä*iloinen**tanssittel*
[/q]

Joooooooooo*tanssittel**jiihaa**pahis*

Mitenköhän Maakozi meinaa ehtiä sekä tänne, että I love Kiksuun samana päivänä varsinkin, kun kekkereiden maantieteellinen etäisyys on sen 180Km?

Jeah! Joulu Hardia;)
T.Riolta vanhoja kunnon HooverDamn klassaareita luvassa!

joo tuomaskselta tulee varmaan kunnon vanhanliiton meisinkiä!!! ;)

Jan Hans. Hessu hopo-tossut jalkaan ja mestoille

Taidan piruuttani soittaa vaan paskaa newschool HH:ta :)

-tr

Polokkaa odottell

Jees, alkaa oleen vikoja kemuja senellä... mut kannattaa tulla paikalle luvassa kunnon jytää ja häppäri hintaisia juomia koko illan*vink*

ei taidakaan budjetti antaa myöden tulla... prkl joulunaika vie taas kaikki rahat
Kai sitä vois koittaa jos jostain sais sisäänpääsyn verran säädettyä hintaa, mut aika heikolta näyttää just nyt.

[q]Circle, 14.12.2005 23:48:
Jees, alkaa oleen vikoja kemuja senellä... mut kannattaa tulla paikalle luvassa kunnon jytää ja häppäri hintaisia juomia koko illan*vink*
[/q]

Kuinkas niin vikoja kemuja?*nyyh* Meneekö sekin paikka nurin, vaiko onko kyse vain tänä vuonna olevista bileistä?

Huomenna tärähtää pitkästä aikaa Dragonit!! Kunnon jytää ja *känni**pahis*
Tervetuloa!!

Senssi menee vuoden vaihteen jälkeen remonttiin ja samalla se muuttuu vanhempien ihmisten tanssipaikaksi... tai ainakin näin mä olen kuullut.. eli tänään kaikki vaan mestoille...

ROK!!

milloin kukin soittaa?

[q]vincent vega, 16.12.2005 13:57:
Senssi menee vuoden vaihteen jälkeen remonttiin ja samalla se muuttuu vanhempien ihmisten tanssipaikaksi... tai ainakin näin mä olen kuullut.. eli tänään kaikki vaan mestoille...

ROK!!
[/q]

Vähän epäilen menestystä. Kyllä sen maine on sen verran kova teinien lihatiskinä..

Kyllä seppo tietää mitä se tekee.

-tr

[q]jf
Vähän epäilen menestystä. Kyllä sen maine on sen verran kova teinien lihatiskinä..
[/q]

Paikalla tuskin on juuri minkäänlaista mainetta tulevan kohderyhmän silmissä. He ehkä saattavat muistaa jopa ajan kun se oli VPK:n tanssitalo. Talo siis palaa juurilleen.

O