lahjaideoita

Back to häröily O

koitin tuossa etsiä tällaista forumilta mutta eipä löytynyt. kaikkea tupari/joululahja threadeja kyllä. eli kerätäänpäs tulevaisuuden lahjapohdinnat tänne? vai pitäiskö tän nyt olla vaan ja ainoastaan Topicilla: "synttärilahjaideoita puolitutulle naispuoliselle henkilölle josta olen ehkä hieman kiinnostunut"

Tilanne:
meen huomenna yhden kivan tytön synttäreille jota en vielä hirmu hyvin tunne. haluisin viedä sille jonkun kivan lahjan mutta en nyt kehtaa ihan ruusukimppu kourassa pölähtää ovelle.
ideoita?

[pieni]ps. ironia on elämän suola jos se ei mee mönkään.[/pieni]

Apuva äitienpäivälahjan ostoon kaivattaisiin.

Ehkä joku uusi naiskirjailijan kirja, mutta mikä. Kaikki ideat kiertoon.

En tiedä, toimiiko teidän tapauksissa, mutta itse turvauduin viime jouluna unicef:in tavaroihin... Hyvännäköisiä juttuja ja mikä parasta, jos toinen ei tykkää, niin ainakin on lahjarahat mennyt hyvään tarkoitukseen.-)

Lahjaideat on lahjattomille ;)

Ei vaan. Kaikista parhaimman lahjan saa silti, kun keksii itse. Kuulostaa kliseeltä, mutta se on totta, että ajatus on tärkein. Olen itse antanut poikaystävälleni "lahjaksi" sydänkiven, (juttu, minkä äiti on opettanut minulle pienenä, ja antanut sydänkivenkin) eli sydämenmuotoisen kiven, minkä on löytänyt maasta. Sitten se lämmitetään omissa käsissä lämpimiksi (tietysti pestään ensin, jos on likainen) ja annetaan kylmetä.
>> lahjan voi antaa.

Ideana on se, että aina, kun lahjan saanut henkilö lämmittää kiven kädessään lämpimäksi, se lämpö on minun lämmittämääni lämpöä. *sydän*

[q]osama, 31.10.2005 21:16:
koitin tuossa etsiä tällaista forumilta mutta eipä löytynyt. kaikkea tupari/joululahja threadeja kyllä. eli kerätäänpäs tulevaisuuden lahjapohdinnat tänne? vai pitäiskö tän nyt olla vaan ja ainoastaan Topicilla: "synttärilahjaideoita puolitutulle naispuoliselle henkilölle josta olen ehkä hieman kiinnostunut"

Tilanne:
meen huomenna yhden kivan tytön synttäreille jota en vielä hirmu hyvin tunne. haluisin viedä sille jonkun kivan lahjan mutta en nyt kehtaa ihan ruusukimppu kourassa pölähtää ovelle.
ideoita?

[pieni]ps. ironia on elämän suola jos se ei mee mönkään.[/pieni]
[/q]

Lahja-topikkeja löytyy jo nytkin tosiaan pilvin pimein. Onhan se kyllä hauskaa perustaa oma topikki vaikkapa tuparilahjoille, kohta vois olla ajankohtasta perustaa topikkeja ylioppilasjuhlia ja kesähäitä silmällä pitäen

O