Club Solina 11.11.2005 @ Imatra
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
ja imatralla tapahtuu..
Tänne vois tulla viettämään synttäreitä.*hymy*
niin tapahtuma on sitten 'yökerhon' puolella. :)
Täällä ollaan!!!
Täytyypihän se tulla ku kotona jotakin kerrankii on
Ja line up näytää kans hyvältä!! *sydän*
pitääpi pistää mietintämyssyn alle nää jamit*hihu*
juups,Hyvä et vihdoinkin saadaan imatralle taas pitkästä aikaa kemut pystyyn.......Näitä odotellen*tanssittel*
Jos ny vaik vihdoin ja viimein pääsis sen Daruden tsekkaamaan.
Tulossa taas rankka viikonloppu. Joannahin kanssa samoilla linjoilla, pitää tulla paikalle ku kotopuolella tapahtuu...
Pakko kai sitä imatralla mennä mennä klubbailee , kun on noin lähelläkin (vaikka hieman on tuo käsi paketissa)
Tuleeks cosmarilta progee? *toivoo*
Ja mites se juomapolitiikka tuol...onks mitää häppäreitä tjms? *känni*
[q]Wegez, 8.11.2005 16:19:
---
[/q]Mihin sä sitä häppäriä tarvit..teetvaa normaalit leijonapullonkans
[q]Dave^,
Mihin sä sitä häppäriä tarvit..teetvaa normaalit leijonapullonkans
[/q]
Tequilasta on tullu nykyää suositumpi, tunti ja tequila pullo ja hyvä meno... buurenis oliki kyl iha meno päällä...jokaisen biisin muistan mut yhtää henkilöä en tai mitä ympärillä tapahtu..
Mut heii...
Tää on iiiiiihan kohta ja mä oon niiiiiin täällä!!! *sydän*
Ai helv..nää oliki jo tälviikolla, oon kokoajanluullu et nää olis vasta ensviikolla. Noo..katellaanpas..
[q]Wegez,
[/q]
Bullssin sivujen mukaan FridaySpecial klo 22-24.00 bisse 0,5 2 sidu 0,33 2
pientä muutosta soittoaikoihin...
aikataulu:
22.00-00.30 Cosmicman
00.30-02.30 Darude
02.30-03.30 Andy Braun
Lappeenrannasta "kaikki" ovat kyllä lähdössä Imatralle tänään, mutta ei ole yhtään vapaaehtoista kuskia. Voi lol, miten juappåa porukkaa.
Voitaisiin vuokrata tila-auto tai bussi, mutta eihän sekään auttaisi, kun KUKAAN ei halua ajaa.
Apuva.
[q]Chatte,
Lappeenrannasta "kaikki" ovat kyllä lähdössä Imatralle tänään, mutta ei ole yhtään vapaaehtoista kuskia. Voi lol, miten juappåa porukkaa.
Voitaisiin vuokrata tila-auto tai bussi, mutta eihän sekään auttaisi, kun KUKAAN ei halua ajaa.
Apuva.
[/q]
Haluaa Imatralle tänää!!! ..tahtoo tahtoo tahtoo..
Toivottavasti mei lpr-edustajien kyydit ratkeaa että päässää hippaamaa..
[q]Chatte,
Apuva.
[/q]
[q]Wegez, 11.11.2005 12:35:
Haluaa Imatralle tänää!!! ..tahtoo tahtoo tahtoo..
Toivottavasti mei lpr-edustajien kyydit ratkeaa että päässää hippaamaa..
[/q]
Eikös meidän osaltamme homma jo ratkennut, kun Vinha lahjottiin kuskiksi? Ymmärsin, että sie ja Niko ootte siinä kyydissaä kans? Ainakin minä ja Kelp0 ollaan menossa Imatralle ilman kyytihuolia, kiitos siitä Vinhalle.
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »