Mitä tehdä tyhjällä omakotitalolla?

Back to yleinen keskustelu O

Eli mulla on seuraavat 5kk reilunkokoinen omakotitalo omassa käytössä ja ajattelin kysyä jotain luovia ideoita miten "hyödyntää" sitä... Mitä omaperäisempää/käyttökelpoisempaa sitä parempi.

Mielellään jotain muutakin kuin "pidä bileet!1" =)

[q]ReQ, 26.9.2005 00:52:
Eli mulla on seuraavat 5kk reilunkokoinen omakotitalo omassa käytössä ja ajattelin kysyä jotain luovia ideoita miten "hyödyntää" sitä... Mitä omaperäisempää/käyttökelpoisempaa sitä parempi.

Mielellään jotain muutakin kuin "pidä bileet!1" =)
[/q]
ei ehkää niin omaperäistä, mut perusta bordelli tai ala viljeleen, siitä jäis vähän hintaakin. Toisaalta hyviä bileitäkään ei oo koskaan liikaa...*joo*
tää oli kyl tarpeeton mut oli vaan pakko..

Pistät pystyyn semmosen bed&breakfest-tyylisen majoituksen =D Bordelli siinä sivussa ei olisi tietenkään huono idea koska kyllähän reissumiestä alkaa yksinäisyys painamaan jossain välissä ;)

Myy se.

Onks se talo tyhjä?

Saaks se mennä rikki?

[q]Fyraett, 1.10.2005 12:39:
Onks se talo tyhjä?

Saaks se mennä rikki?
[/q]

ja mä oon messis xD

Älä bileitä pidä..
Elä varsinkaan sellasia, että porukka tulee istuun ja juomiskelemaan kuunnellen hyvää musaa..
Housea ei missään tapauksessa..

[q]Caro², 1.10.2005 13:05:
Älä bileitä pidä..
Elä varsinkaan sellasia, että porukka tulee istuun ja juomiskelemaan kuunnellen hyvää musaa..
Housea ei missään tapauksessa..
[/q]

Totta!
House pilaa tunnelman.

vaik bilispöytä keskelle huonetta ja ympärille sohvia ja taustalla tietysti soi hyvää musiikkia *täh*

älä missään tapauksessa hommaa sinne pa:ta ja parii deejiitä... se on niin helvetin tylsää. Muista myös olla kutsumatta sinne klubbarista jengii

O