B30V 14.1.2006 @ Tampere

Back to tapahtumat O

lisää infoa myöhemmin...

ainaki yks tosi surkee dj soittaa näissäkin bileissä :(((

[q]drS, 6.8.2005 19:33:
ainaki yks tosi surkee dj soittaa näissäkin bileissä :(((
[/q]
Onneksi et paljastanut sitä kuka on kyseessä.

edit: Pori - Suomi

itse bileisiin en tuu, mut voisin olettaa et aamujatkot olis samassa paikassa?

lisää... niin ja mikäs toi 14. päivä on? 7.1?

[q]..niin ja mikäs toi 14. päivä on? 7.1?[/q]

Mä ihmin ihan samaa..

Voi elämä, että oli HAUSKAA!!! *känni*

Suur-kiitokset kaikille nassukoille! Juomat maistui, sauna oli kuumana ja meininki katossa! Tästähän voisi vaikka tehdä jonkun tavan! Ossin Sambuka oli tappavaa! Hyi hitto, minkä olon siitä sai!

Ei kellekkään muuten sattunu jäämään yksi ylimääräinen U2 - New Years Day (Ferry Corsten mix) - levy levylaukkuunsa?

Saldo muutenkin lauantailta: palanut peukalo, hukkuneet silmälasit, järkyttävä siivo mutta hurrrjasti kivoja muistoja!! Kiitos vielä kerran teille kaikille!

Niin ja pahoittelen vielä sitä, että nämä bileet jouduttiin pienien tilojen vuoksi pitään yksityisinä - 14. päivä on sitten ihan julkiset B30V kekkerit, jotenka ei muuta kuin oikeen paljon tervetuloa Helsinkiin jamittelemaan Club Volumeen! :)

Näyttäis levy olevan tossa -> http://kapsi.fi/~e3m3li/Kuvat/IMG_3538.JPG
Kato ettei oo tippunu pöydän väliin
Sori pikkasen iso kuva... oon niin käsi etten jaksanu pienentää.
Ja kiitosta pippaloista:)

[q]DjBeliar, 9.1.2006 09:29:
Voi elämä, että oli HAUSKAA!!! *känni*

Suur-kiitokset kaikille nassukoille! Juomat maistui, sauna oli kuumana ja meininki katossa! Tästähän voisi vaikka tehdä jonkun tavan! Ossin Sambuka oli tappavaa! Hyi hitto, minkä olon siitä sai!

Ei kellekkään muuten sattunu jäämään yksi ylimääräinen U2 - New Years Day (Ferry Corsten mix) - levy levylaukkuunsa?

Saldo muutenkin lauantailta: palanut peukalo, hukkuneet silmälasit, järkyttävä siivo mutta hurrrjasti kivoja muistoja!! Kiitos vielä kerran teille kaikille!
[/q]

Juu, kyl siel saunassa varmasti ois kuuma tullu vaatteet päällä jos olisi mahtunut hyppimään kyykkyhyppyä*pepsodent*
Luulen että pojille tuli kuumempi Harley Parkinsonilla kaahatessa*lmao*

Must tuntuu et se levyhylly väljähtyi useammankin kiekon verran.*ding*
Oli kyl kiva soitella poikien kaa*jiihaa* Mut se oli jo aika paksua kun Dave väitti et soitan paremmin kun Hessu*iloinen*

Nii ja minä hukkasin ne rillit.. kun laitoin ne liian näkyville et ne siitä löytyis..*igor*
Ja juu, oli kiva kun siellä kerrankin oli jotain siivottavaa, tunsi tekevänsä arvokasta työtä mopin varressa heiluessa*nauru*

..Mutta mutta.. ei voi muuta sanoo ku EI OO IKUNA OLLU NII HAUSKAA STUDIOL!*plur*

[q]e3m3li, 9.1.2006 18:11:
Kato ettei oo tippunu pöydän väliin
Sori pikkasen iso kuva... oon niin käsi etten jaksanu pienentää.
Ja kiitosta pippaloista:)
[/q]

Eiku kato, niimpä onkin!

Eiku levy löytyi ja palautui jo...

O