Kromosomi 1.6.2005 @ Lahti
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
< Kromosomi >
Teknoa ja Elektroa Ravintola Torvessa 1. pvä kesäkuuta
vinyyliä veivaamassa:
Grano (LMI Hotmix)
Thoma (Osasto)
Janne O. & JuiceQ
Ajj & Niklas N.
musiikki soi iltakahdeksasta pilkkuun asti.
sisäänpääsy pari euroa, ikäraja 18
bisse on Torvessa tunnetusti edullista *känni*
Kappas... Oon pitännyt Torvea sellaisena Rock henkisenä paikkana mutta viime aikoina siel ruvettu paljon järkkää konemusatapahtumaa...
Uusi Lahen Osasto=)
Tänne sit :)
[q]gerry, 4.5.2005 23:49:
Kappas... Oon pitännyt Torvea sellaisena Rock henkisenä paikkana mutta viime aikoina siel ruvettu paljon järkkää konemusatapahtumaa...
Uusi Lahen Osasto=)
[/q]
et oo vaan ollu lahden "skenessä" mukana
on siellä jätkätty jonkin verran tuon puoleisia bileitä..
[q]ZoneX, 12.5.2005 23:11:
---
gerry, 4.5.2005 23:49:
Uusi Lahen Osasto=)
---
et oo vaan ollu lahden "skenessä" mukana
on siellä jätkätty jonkin verran tuon puoleisia bileitä..
[/q]
Ei mua KAIKKI konemusa kiinnosta;) Onhan niitä pikkupikku uugeepileita missä soi niin uugeemusa et hui=)
parempia tech/elektro iltoja ei napapiirin tältä puolelta löydy...*yessir*
jiihaa! Viimein pääsee tsekkaan torven ekaa kertaa
V*tun keskiviikko. Nää on jäänyt kaikki käymättä just tuon "väärän" viikonpäivän takia. Alkuillasta vois kyllä tulla pyörähtämään, mutta seuraavan päivän työt estävät koko illan nauttimisesta.
[q]homppa, 13.5.2005 09:52:
jiihaa! Viimein pääsee tsekkaan torven ekaa kertaa
[/q]
Siinä onkin sitten paikka... joka kannattaa tarkastaa.
voi ku tulis jo pia............ i want some tehno
Ollako täällä vai ei... sillä ei varmaan ole niin suuri merkitys, mutta tässä kuitenkin sellainen ilta mikä on Lahdessa ja kiinnostais... päivähän oli 1.6.2005
[q]Jussi Lius, 24.5.2005 18:45:
Ollako täällä vai ei... sillä ei varmaan ole niin suuri merkitys, mutta tässä kuitenkin sellainen ilta mikä on Lahdessa ja kiinnostais... päivähän oli 1.6.2005
[/q]
kuules liuksen jussi, otat vähän rahaa mukaan ja tuut nauttimaan torven ainutlaatuisesta ilmapiiristä ja siitä halvasta oluesta tietty, unohtamatta maistuvaa elektroa ja tesnoa *sydän**hymy*
tänne kyllä pitää tulla vaikka aamulla on töitä
[q]juiceQ, 25.5.2005 20:55:
kuules liuksen jussi, otat vähän rahaa mukaan ja tuut nauttimaan torven ainutlaatuisesta ilmapiiristä ja siitä halvasta oluesta tietty, unohtamatta maistuvaa elektroa ja tesnoa *sydän**hymy*
[/q]
joo.. mielitekis, mutta ei oikein tiedä, että miten tuo oikein sopii aikatauluihin..?
Mutta torvessa tosiaan on ainutlaatuinen ilmapiiri ja se olut ei ole hinnalla pilattu.. musiikissakaan ei pitäisi olla mitään vikaa.
juuh tänne ku vapaatkin alkaa just sopivasti keskiviikkoaamuna 06:00.
hirveet perseet ja torvee!
Tänne pitää kyllä tulla!
näähän onkin jo huomenna :)
Aijai! muutama tunti viel ni sit jyrähtää
saa nähdä, jos käväsis pyörähtään "yhellä"..
täytyy tulla katteleen pers... siis meininki.
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »