Ballroom-Passenger-(Simon Templar remix)

Back to biisit ja remixit O

Ballroom-Passenger-(Simon Templar remix) 130 bpm 320 kbps

Oho..laitetaa kuunteluun :)

ui vidis.. mä tykkäsin ainaki !!

woah :o

Hemmetin kova :) Ei ehkä ihan pärjää alkuperäiselle, mut tosi kova kyllä. Soundit kohdillaan ja muutenkin toimii, kivaa progressiivista fiilistä :)

Aikoinaan menin tyhmänä myymään Passengerin orkkiksen, kun pienimuotoinen kyllästyminen iski tähän biisii.. Tää versio toimii ja ostaisin kyl, jos vaan kaupasta löytys!

[q]JussiS, 22.4.2005 09:28:
woah :o

Hemmetin kova :) Ei ehkä ihan pärjää alkuperäiselle, mut tosi kova kyllä. Soundit kohdillaan ja muutenkin toimii, kivaa progressiivista fiilistä :)
[/q]

Mun mielestä tää taas toimii melkein tuplasti paremmin, mut toisaalta originaalia on tullu kuunneltuakin enemmän!:)

[q]jaykay, 22.4.2005 09:47:
Mun mielestä tää taas toimii melkein tuplasti paremmin, mut toisaalta originaalia on tullu kuunneltuakin enemmän!:)
[/q]
Totta kyllä, tässä on tuoreita ideoita aika paljon.

Pariin vuoteen en ookaan kuunnellu Passengeria, joskus aikoinaan se oli tosiaan aika kovassa voimasoitossa. Muistaakseni myös Jukella itselläänkin :)

Good old days!!Silloin kun leipä maistu vielä leivältä ja trance trancelta=)! ! No ei vaineskaan.. Itse pidän marc o tool:in tuotoksista muuteskin ja lähinnä respect mielessä ja hengessä remixin tein.

Uhh, just kuuntelussa ja piristää kyllä aikas hyvin työpäivää! Eri hyvä!

Aivan mieletön biisi!!*sydän*

saakos tätä soittaa ? kuulostaa kyllä varsin mainiolle kaikinpuolin.

los brilliantos. hyvä bassline joka vie biisiä eteenpäin ja "pilulilut"
täydentää mukavasti. sopivan yksinkertaista matskua :)

Joo voipi soittaa=)Tämä nyt vaan tälläinen pikantti remix kaikkien iloksi*iloinen*

Aivan loistavaa. Nyt joutuukin hankkimaan CD-soittimet tänne lainaan, jotta pääsee soittelemaan tota muiden biisien kanssa.

*sydän*

Mahtavaa! Toimii ku tabletti!!! *sydän*

Kiitos, tää oli tosi hieno tuotos ; Sopivan simppeli mutta silti tuo keskikohdan kehittely lopussa kantaa juuri sen hedelmän jota tässä väkisin odottaakin. *sydän* sykkii!

Toimii! Bassot juuri kohdallaan eli ovenkahva resonoi mukavasti.

Laitoin jakoon 320 kbps version 192 sijaan.

O