Kiinnostaako KORIPALLOn pelaaminen kesällä?
Mä voin tulla huoltajaks sinne kentän laidalle kaljakorin kanssa. ;)
Todellakin olen mukana, pallopomputtelemassa ja Jam minä olen sinun tiimissä sitten ;)
Koripallo featuring Kesä & Pari Kaljaa *sydän*
Mä oon mukana!
Intoo löytyis kyllä, mut määrittele "kohtuulliset perustaidot"??
Tätä taidettiin yrittää muutamaan otteeseen viime kesänä laihoin tuloksin. Syytän kyl siitä luontoäitiä sadepilvistä, jotka rassas joka kerta, kun piti lähtee pomputteleen.
Yeps, mut messis vaik laitamieheks o/
*SYDÄN*[iso]PRISON RULZ[/iso]*SYDÄN*
messissä ollaan jos se riittää, et osaa juosta ja pomputtaa yhtä aikaa no ei vaan, kyllähän sitä jonkin verran osaa, mut ei sit mitään veren maku suussa-pelejä eli, jees, kunhan sopiva kenttä keksitään ja tulee lehdet noihin puihin ja lämpöö sen +25c
kuulostaa hyvältä. meitsi on messissä :)
.m
Jees messis ollaan.. ei ookaan reiluun vuoteen tullu pelailtua.
Kyllä kiinnostaa, vaikka polvet onki paskana :D
Tuli ponputeltua palloa skidinä paljon ja toivotaan et skillit on tallessa
Harmi, että pelaisitte Helsingissä. Ei oikein viitsi ajaa sen takia Nastolasta sinne, muuten olisin kyllä voinut tulla. Mutta olisiko Lahden seudulla tarpeeksi innokkaita pelaajia?
Tähän voisi jopa innostua, kunhan säännöt ovat kaikille edes jotenkin tutut.. (taklata ei saa ja se kyynerpää ei kuulu toisen suuhun).
[q]Jutu:
Harmi, että pelaisitte Helsingissä. Ei oikein viitsi ajaa sen takia Nastolasta sinne, muuten olisin kyllä voinut tulla. Mutta olisiko Lahden seudulla tarpeeksi innokkaita pelaajia?
[/q]
_o/
Innokas, sääntöjä kaihtava, mutta taidoton ja laiska koripallosta kiinnostunut Lahtelainen ilmoittautuu.
[q]**Emppu**, 30.3.2005 13:44:
*SYDÄN*[iso]PRISON RULZ[/iso]*SYDÄN*
[/q]
no blood no foul
[q]phear:
_o/
Innokas, sääntöjä kaihtava, mutta taidoton ja laiska koripallosta kiinnostunut Lahtelainen ilmoittautuu.
[/q]
Hyvä hyvä
Todellaki messissä*iloinen*
Vanhan Pussihukan aistit toimivat vielä. Mukana.
I *sydän* this game.
Mä oon yllättyny miten paljon halukkaita on messissä*jiihaa*! Saadaan kyl hyvät pelit! Lähempänä kesää sit katotaan sopivat kentät (Hietsu ei tuu sit kysymykseenkään sen yleisen suosion takia), sopivat ajankohdat ja sit se käytännön puoli, että kuinkahan moni sit todellakin saapuu paikalle. Nii ja tietty toivotaan, että toi sääkin ois sit armeliaampi kuin viime kesänä. hyvältä vaikuttaa tää idea kaikin puolin*hymy*.
[q]Jammailija
Mä oon yllättyny miten paljon halukkaita on messissä*jiihaa*! Saadaan kyl hyvät pelit! Lähempänä kesää sit katotaan sopivat kentät (Hietsu ei tuu sit kysymykseenkään sen yleisen suosion takia)
[/q]
Yksi hyvä on ainakin kaisaniemenpuistossa muistaakseni, ja sitten stadikan lähistöllä taisi olla.
Ja mukana ollaan :)
Niin, eli kiinnostaisko kesällä jos vallattais kerran viikkoon sään salliessa joku koriskenttä hyvällä porukalla (mikäli täält löytyis tarpeex pallon pomputtajia)? Vaatimuksena kohtuulliset perustaidot ja reipasta mieltä*hymy*.