B.S.E Toon - Psynergy vol. 1 (psy)
Elikäs,tuosta teostojupakasta huolimatta tänään aamupäivällä soittelin tälläisen rykäisyn nauhalle.. Jos teosto haluaa mua tästä rankaista, siitä vaan..
56min psykevedätystä. Ja mediahan on luonnollisesti vinyyli.
Ensimmäisessä biisissä kuuluu muutamia rasahduksia, ei johdu meikäläisestä, levyssä oli naarmuja jo psyshopista tullessa.. Varsinkin toiseen biisiin vaihtuessa kuuluu epämielyttävä rasahdus.. Sitten yhdessä miksauksessa toisen raidan volume on "hieman" kovemmalla ( joo oma moka) mutta en jaksanut sen takia aloittaa nauhoitusta alusta koska muutenkin setti on soiteltu ihan fiilispohjalta..
Setti omasta mielestäni kuuluu kategoriaan "se energisempi psyke" josta myöskin setin nimi..
Palautetta otetaan mielellään vastaan!!
Tracklist:
1. Time lock - Metrotek
2. Xerox&Illumination - Tribal Metal
3. Dino Psaras - Thank You For Calling
4. Sharigrama - Didge Daz
5. Quadra - Dust Kickers
6. GMS - Tudo Mundo
7. Dizzy Mind - Back Up
8. Xerox&Illumination - Alech'O
9. Astrix - Closer To Heaven
10. A.X.L - Dr. LSD
http://www.apinamix.net/downloadMix/?id=34837
Niin joo! Ja apinamix ei ota muita kun OGGeja joten koittakaa kestää..
Kylläpä se aika menevää matskua oli, upposi kyl minuun varsinki tuo a.x.l - dr. lsd on kyl mun iha lemppari ralleja.
Miksauksesta eipä mitään pahaa sanottavaa ihan muukiinmenevää*nauru*
Taitaa olla teikäläisellä tuo sama vika tuossa time lock:n vinyylissä, itselläni myös aika ikäviä rapsahduksi.
meikäläiseen uppos kans iha kympillä
just tällästä kivaa menevää ja "energistä" niiku tykkäsit sanoo
hienoa kun joku soittaa vielä psykeäkin vinyyliltä,
mutta ei kyllä ihan uppoa muhun toi tracklisti.
Kiitos ja kumarrus...
Ja vinyyleistä en luovu...
[q]
Mä sanoin ihan samaa viel vuosi sitten mutta kuinkas sitten kävikään.
Vaikka vinyyli onkin THE formaatti niin kaikkea psykeä ei mustalla kiekolla saa, sinänsä sääli.
[/q]
Juu oon tietoinen kyllä asiasta.. CD soittimet pitää lisäks vielä hommata kunnolliset.. Mutta vinyyleistä en ikinä luovu...
hmm, ensimmäinen mikä iski korvaan oli varsin nopea tempo joka kyllä laskee mun pisteitä ko. setille... vaihdot olivat ihan ok-tasoa, mutta mikäs tuo ihme volumen nouseminen/laskeminen on joka ilmenee varsinkin breikkien jälkeen? onko nauhottimeen jäänyt joku avls tai vastaava päälle?
ei ihan sitä mulle rakkainta psykee ollu tässä, mutta esim. dust kickers oli kyllä älyttömän kova raita!
[q]drS, 5.4.2005 13:42:
hmm, ensimmäinen mikä iski korvaan oli varsin nopea tempo joka kyllä laskee mun pisteitä ko. setille... vaihdot olivat ihan ok-tasoa, mutta mikäs tuo ihme volumen nouseminen/laskeminen on joka ilmenee varsinkin breikkien jälkeen? onko nauhottimeen jäänyt joku avls tai vastaava päälle?
ei ihan sitä mulle rakkainta psykee ollu tässä, mutta esim. dust kickers oli kyllä älyttömän kova raita!
[/q]
Se volumen lasku/nousu johtuu toistaiseks vielä tuntemattomasta syystä.. Olen tietoinen asiasta, onneks ei ton pahemmin kuitenkaan... Ja tempo nousi kyllä vähän liian korkeelle, tiedän, iski ehkä pienimuotoinen "vauhtisokeus"...
Kiitos kaunis kommentista...
Juu ei oikeen tännekään pudonnut tuo setti, aika polkahtava oli ainakin alku, en ole saanut kuunneltua loppuun asti.
pitää kuunnella joskus koko setti ja laittaa sitten vähän enemmän
ja mie rähmäkäpälä en saa ees kuunneltua tuota ku en saa ladattua ees ko aukee sivukaa*ding*