wdm-kyberpunk

Back to biisit ja remixit O

http://wdm.reaktio.net/pics/logoe2.jpg

Synkkää rummuttelua ehkä ilkeimmän bassosoundin kanssa mitä olen onnistunut tekemään. Naula päähän, volat kaakkoon.
drum'n'bass

lisätiedot - kuuntele

Vinkee beislaini mut saundit on pikkase tuhnuset :) Myöskin ne ihan alimmat bassot tuntus uupuvan. Pikkasen skarppausta rumpupuolelle ja lisää bassoa ni tää ois aika isohelmi <3 Toi on tosi vinkee toi liidi-beissi :D Niur naur!

[q]Ana-5000:
Vinkee beislaini mut saundit on pikkase tuhnuset :) Myöskin ne ihan alimmat bassot tuntus uupuvan. Pikkasen skarppausta rumpupuolelle ja lisää bassoa ni tää ois aika isohelmi <3 Toi on tosi vinkee toi liidi-beissi :D Niur naur!
[/q]

joo tekovaiheesssa homma "hieman" karkas käsistä ja sit miksaus vaiheessa oli sormi keskellä suuta,
varsinkin rumpujen kanssa olin aika ongelmissa... no ajan kanssa sit ehkä parempi miksi,
toi pikkuveljen sony uberbassboost-system(:X) on aika perberistä, ei hirveen hyvää kuvaa anna siit mitä on tekemässä,
oon sitten kuunnellu muitten biisejä ja yrittäny pyrkii samaan...

kiitos palauttesta :)

Tää on helvetin jees. Ois sopivaa ainesta seuraavaan miksaukseen, mutta jotkus saundit tosiaan on hiukka tukkoisen oloisia. Muuten oikein mukavaa rähinäsynkistelyä*grr*

Kyllä tämä toimii :)

Erityisesti biisin erottaa massasta tuo hilpeä irroittelu bassolinjan kanssa puolivälin jälkeen. Kuulostaa tosi hyvältä ja tuoreelta! Tunkkaisuutta voisi esimerkiksi koittaa hälventää luomalla hieman lisää stereokuvaa, esimerkiksi rummuissa. Ehkäpä ne rummut kaipaa jonkin diskanttielementin vielä lisää?

Kaiken kaikkiaan rokkaavaa matskua.

Todellakin

Kaiken kaikkiaan biisi oli paljonkin mieleen, ei paljoa muuta osaa sanoa, miksauskin kuulosti hyvällä kun mulla on aika bassovoittonen äänentoisto muutenkin...
Lisää tällästä kehiin, kiva huomata että täälläpäinkin suomea on dnb artistei! Jos jotain kritiikkiä pitää sanoa niin biisissä ois voinu olla vaihtelua tuotakin enemmän mun makuuni..

Tässä on sopivan synkeä meininki ja oikea räkäisyys päällä. Erityisen hatunnoston saavat überit liidit ja sopivan räkäinen meno :). Hyvä kappale.

Ihan helvetin hyvä alku! Muutenkin varsin maistuvaa menoa. Pientä tunkkaisuutta tosiaan havaittavissa, mutta niin on aina kaikissa omissa biiseissänikin, joten enpä osaa antaa neuvoja sen suhteen

Kyllä tämä koneelle jää.

Dikkasin..*joo*

Sen vähän perusteella mitä junkasta ymmärrän: loistava!

asiallista meininkii. kiree toi basson särö <3

O