tiesto lippuja
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
Tänne kelpais myöskin 1-2lippua, mikäli halukkaita myyjiä löytyy niin mailia kiits*aplodit* Olis ihanaa.. Suski_crazy@netti.fi
ja tänne kans 1-2 lippua. mä haluan lipun, maksoi mitä maksoi.
djeloton@jippii.fi
Mulla on muutama lippu ylimääräisiä, kun ystäväni eivät olekaan lunastaneet niitä joten voisin myydä ne pois.
email: alex@clubcolors.net
[q]alex kunnari:
Mulla on muutama lippu ylimääräisiä, kun ystäväni eivät olekaan lunastaneet niitä joten voisin myydä ne pois.
[/q]
sinulle on postia...
joo, meilii pistin jo tulee sinne *aplodit**aplodit*
mullekkin yks tiestolippu kiitos.
privaviestii klubabriin tai mail kittysdead@hotmail.com
lippuasiat kunnossa
kiitoskiitoskiitos kaikille!
Yksi tai kaksi lippua hakusessa. Maksan paremmin kuin muut... :)
Mailia osoitteeseen sahkoposti@hotmail.com tai 0407464672
Kai tämän saa tänne pistää. (?)
http://www.huuto.net/fi/cats/liputkons.php3
Tuolta löytyy ainakin neljä ilmoitusta myytävistä lipuista.
Tännekin kelpais 2 lippua.
josh@dj-josh.net
1 kpl lippuja myytävänä, hintaa on enemmän kuin 26 eskoa, mutta mikäli bileisiin on päästävä niin meilaile: janis_petke@hotmail.com
[q]Timce:
Kai tämän saa tänne pistää. (?)
http://www.huuto.net/fi/cats/liputkons.php3
Tuolta löytyy ainakin neljä ilmoitusta myytävistä lipuista.
[/q]
Lähtöhinta 30.00 (178.37 mk)
Hinta nyt 45.00 (267.56 mk) (Hintavarausta ei ylitetty)
LOLS
Kalliiksi tulee ruohon vihreyteen pettyminen :D
mulle voi laittaa tuleen sit sen yhden alihintaisen viime hetken viimeisen peruutuslipun :)
Myydään 2 lippua Tieston keikalle. Privaan tai kommentiin tarjous. Korkein tarjous keskiviikkoon mennessä - voittaa.
Voin ostaa yhden lippun tiestoon jos jollain on ylimääräistä..mut en maksa enempää kun 30..
Kaverilta jäi spol-aukin takia yks lippu yli, joten jos kiinnostaa niin privaa tai mailia osoitteeseen aki_antinkaapo@hotmail.com
[q]Viltsu:
Lähtöhinta 30.00 (178.37 mk)
Hinta nyt 45.00 (267.56 mk) (Hintavarausta ei ylitetty)
[/q]
Lols tolla 45e:llä saa jo laivaliput edes takas tallinnaan ja tallinan tiestoon sisäänpääsylipun :D
PS SE LAUANTAIN TIESTO TALLINNAS EI OO VIEL LOPPUUN MYYTY :D
Vittu mitä ihmisii*grr*kiskotte rahaa jostain Tieston lippuista..
Keksikää nyt jotain parempii tapoja tienaa rahaa, kun vetää vittusti välistä jostain lippuista..
Kuka tahansa ois voinut ostaa vaikka sata lippua varastoon ja myydä niitä nyt hirveellä voittolla eteenpäin..
Oisko semmonen sit reiluu pelii...
No omapa on elämänne*sääli*
[q]karhuveikko:
Kuka tahansa ois voinut ostaa vaikka sata lippua varastoon ja myydä niitä nyt hirveellä voittolla eteenpäin..
[/q]
Luultavasti melkein kuka tahansa ois myös voinu ostaa lipun ajoissa ennakkoon, eikä sitä tarviis sit ostaa näin jälkikäteen ylihinnalla? No kukin tavallaan... Omia valintoja
EDIT:
Sain jo liput ostettua, kiitos Alex
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »