pHaze - Autumn 2004

Back to miksaukset ja setit O

Yksi hieman vanhempi miksaus, jota ei tullut koskaan julkisesti jaettua, mutta kerran se nyt parin ihmisen pyynnöstä päätyi linjoille asti, niin laitetaan linkki tännekin. Aika kiukulla miksattua, joka kuuluu parista kohdasta läpi, mutta yrittäkää kestää :)

Ja sitä linkkiä: http://valonaseurasin.1g.fi/miksteipit/pHaze-Autumn2004.mp3

Saa kommentoidakin ,)

breaks, progressive, trance

kuuntele

Tosiaanki mainio setti, lukuunottamatta tuota aloitusviisua joka ei kyllä oikein napannut... Tempo oli sopivan nopea, ja alku mukavan diippi. Lopun transemmat biisit oli kyllä valittu hyvällä maulla, itselle kun tuosta musan tyylilajista ei enää iske kuin harvat ja valitut biisit.
Miksausvirheet ei minun korvaani saakka tietään löytäneet, parempikorvaiset etsiköön sellaiset jos niitä nyt edes on, tuntien miksauksen tekijän ylenpalttisen itsekriittisyyden :P

Maistuvaa settiä. Biisit valittu huolella ja vanhemman tyylinen trancempi matsku toimii itselle erittäin hyvin menemättä kertakaan liian imeläksi tai tylsän suorabiittiseksi hehkutukseksi. *sydän*

mitä mä oon missannu.. tää menee imutukseen samantien.. palaute later..

Pakko pistää imuun ku löysin jostain hyllystä ton Phaze - VIRTUE SERIES CD2 - LOVE!!!

Ni ajattelin sitten riku kuunnella vähä jotai uudempaaki ku ton kuuntelin läpi :)

tätä heruttelin rikulta vaikka kuin ja sit ku sain ni unohdin tyystin hehkuttaa kuinka ihanaan fiilikseen pääsee setillä! kiitsa riku taas kerran *sydän*

O