IGLU TOUR 2005 18.2.2005 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
Kyyllä vaiin!
ei enää pitkä aika.... saa nähä miten jaksan hilluu... otan aika iisisti nyt ton leikkaushaavan takiakin mut tänne olis tarkoitus silti hipsii..
Paikka vaan vähä epäilyttää*nauru*
Tänne kyllä tulisi mielellään, mutta onko kenelläkään hajua myydäänkö lippuja vielä ovelta vai pitääkö ostaa etukäteen.
Kun tuolla sivuilla ei mainuttu kuin etukätee myytävän lipun hinta.
[q]Hyttynen:
Paikka vaan vähä epäilyttää*nauru*
[/q]
Ainakin itse uskon että highlight on loistava venue! Ei varmasti ainakaan laturia huonompi Taitaa sitäpaitsi olla ensimmäinen kerta kun siellä jotain järjestetäänkin.. Maestroakin ensin epäiltiin mutta mites kävikään
Lippuja saatavilla streetistä tai ovelta.
[q]mkuisma:
Ainakin itse uskon että highlight on loistava venue! Ei varmasti ainakaan laturia huonompi Taitaa sitäpaitsi olla ensimmäinen kerta kun siellä jotain järjestetäänkin.. Maestroakin ensin epäiltiin mutta mites kävikään
[/q]
Näin kävi
[q]mkuisma:
Ainakin itse uskon että highlight on loistava venue!
[/q]
-Varmaan hyvä venue,mut mua hieman mietityttää toi highlightin oma "vakiteiniporukka"
[q]Airvision:
---
mkuisma:
Ainakin itse uskon että highlight on loistava venue!
---
-Varmaan hyvä venue,mut mua hieman mietityttää toi highlightin oma "vakiteiniporukka"
[/q]
No kauheella joukolla sit tonne vaan... Ettei "vakiteiniporukka" mahdu sisään
[q]Airvision:
---
[/q]
No sit vaan eturiviin jorailemaan jos häiritsee, eikä katsella taakse
Eipä tuo vakioporukka ainakaan Jyväskylän Iglutouria haitannut.
naapurireivit \o/ tällä kertaa vähemmän "soittelua" =D piis.
[q]hards:
naapurireivit o/ tällä kertaa vähemmän "soittelua" =D piis.
[/q]
nii, ehkä sä tällä kertaa selviät tunnissa bileistä himaan nukkuun kun nyt toi matka on puolet pienempi ku viimeks.
Paikka on yks siisteimmistä mitä oon ite nähny... Tiedä sitten noista vakkariteineistä, mutta paikkana just bueno :)
Mut huomenis tänne...
[q]Juhgu:
---
Airvision:
---
---
No sit vaan eturiviin jorailemaan jos häiritsee, eikä katsella taakse
Eipä tuo vakioporukka ainakaan Jyväskylän Iglutouria haitannut.
[/q]
Joo paikka on kyl mielestäni mitä kuvia näin todella potentiaalinen mesta hyville bileille. Kokoa ainakin riittää. Ja dekoja tulee oleen kyllä hulluna :o Kuvitelkaas Highlight tälläisten dekojen komistamana ja loistavaa musiikkia kaupan päälle. Perusillat kaukana noista ;) .
Mut mut Illalla nähään
TÄNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN...!
w0000t :D miten en oo huomannu näitä aikasemmin! eli tänne tänää <3
[q]UnityF:
TÄNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN...!
[/q]
Mäkin olisin halunnu tulla katsomaan J00F:ia, mutta Chicagon valot kutsuvat kulkijaa. :/
Saat sit kertoo, miten se soitti. :)
[q]Astaroth:
Saat sit kertoo, miten se soitti. :)
[/q]
juup.. mie kertoilen
I kväll !
TÄNNE!!!! *joo*^
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*
on muuten mun mielestä hienoin flaikku taas vähän aikaa mitä on tullu..
erottuu massasta kivasti
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »