Dancevalley 2005 - 3 päivää bileilyä

Back to muu maailma O

Toivottavasti nää olis kesäkuun alus :) mut tuskimpa, joutuu varmaa lykäyttää sitä matkaa kunnes nää on.

[q]Fyraett:
Toivottavasti nää olis kesäkuun alus :)
[/q]

Viides, kuudes ja seitsemäs elokuuta näkyisivät olevan tällä hetkellä ilmoitetut päivät.

Bileet kestää vissiin vaan kaks päivää, festarialue on auki kolme päivää. Näin ainakin trance.nu:n mukaan. Ja kyllähän babelfish ton kääntää kans muotoon: Organizer Brian bolt reacts very glad: "it becomes three days camp-site and two days celebrate."

tatahan on yritetty monta kertaa ennenkin mut lupaa ei ole irronnut. saaliks kay spaarnwouden luonnonpuistoa ( + hollannin saassa telttailevaa jengia;)

muuten ihan loistavaa, mestoilla ollaan!

kaipa sitä vois tänne lähtee........*joo**joo*

Ou mai, kolme päivää!! huhhuh
Pitkä aika vielä.. Toisaalta sen verran loisto reissu oli viimeks et haluu kovasti tänäkin vuonna!!
....lentokoneella!!

[q]BuBu:
....lentokoneella!!
[/q]

Älä rupee nysväämään siellä. Linja-autossa on tunnelmaa! [pieni]...ja mulla on uskomattoman lyhyt muisti.[/pieni]

Olen mukana, varmasti *sydän*

Kyl kiinnostaa, jos ei työkuviot sotke

Tänne ois taas suunnitteilla bussi ja lentomatka

[q]Sebastian:
Tänne ois taas suunnitteilla bussi ja lentomatka
[/q]
Mahtaa olla vaikeeta kulkee matka sekä bussilla ja lentokoneella ;)

Jos vaan rahaa löytyy niin pakko lähtee!!!

Meil oli tosi jees oma auto reissu tonne viime kesänä.. Oli kyl tosi mahtava tapahtuma ja tiedä vaikka "eksyis" uudestaan..

Ja perkele miä lähen kans.. tahtoo vaikka pää kainalossa

lähös oon

Yritän kaikkeni, jotta pääsen paikalle. Winter editioniin oli tarkoitus matkata, mutta opiskelijan budjetti tuntui sittenkin liian vähäiseltä. Nyt pitää aloittaa säästäminen ajoissa.

no hememtti jos tänä vuonna =D

Eka pelkäsin että saattaa olla töitä tuohon aikaan, mut nyt pelkään ettei oo töitä ollenkaan.

Jos on rahaa tuolloin ni vois harkita....

Mikäli ymmärsin oikein juuri saapuneen hollanninkielisen mailin, niin tänä vuonna legendaarinen Dancevalley-festivaali on kolmipäiväinen.

Lisää infoa kielitaitoisille:
http://www.udc.nl/

Oh joy... Hyvä kun selvisin hengissä vuonna 2004 yhdestäkin päivästä.

-

PS. Tää kai sopis paremmin tonne "tapahtumat"-osioon... pistin vähän tohkeillen.

O